Jump to content
pb

Pytania dotyczące serwisu

Recommended Posts

O ile pamiętam to w Premium jest inaczej niż na Am i musisz podać cenę kup teraz dla ofert nawet jesli nie jest to aukcja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą otrzymałem odpowiedz z supportu, wynika z tego że domeny które niemają ustawionych cen kup teraz są usuwane z giełdy jeżeli termin ważności wynosi mniej niż 14 dni, dlaczego nie można umieścić informacji że jest to oferta Last Minute jak w przypadku ofert z ustaloną ceną kup teraz ?

 

Chodzi o terminy płatności, nie chcemy aby dochodziło do sytuacji że ktoś taką domenę sprzeda w drodze negocjacji, a wpłata wpłynie po wygaśnięciu domeny. Mamy w planach nieco inne rozwiązanie problemu tych domen, tak aby było bezpiecznie, ale jednocześnie nie znikały z giełdy, ale póki co są usuwane lub (jeśli mają cenę KT) pozostają, ale bez opcji negocjacji (do czasu odnowienia).

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://di.pl/topic/11638-pytania-dotyczace-serwisu/?view=findpost&p=601809

 

Już nie.

Przed chwilą zostałem przymuszony do akceptacji tej promocji - a nie jestem nią zainteresowany.

Proszę o uwzględnienie i łaskawy wymiar kary pod postacią anulowania mojej "akceptacji"

 

Masz promocję włączoną tutaj: https://premium.pl/preferences.html?section=prices

dlatego miałeś tickbox do akceptacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odznaczyłem na nie i zadziałało. Tylko nie pamiętam abym akceptował wcześniej pomijając dzień dzisiejszy.

Tak czy siak już ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy czytaliscie regulamin na rejestracje domen

 

https://epremium.pl/assets1421245827/docs/rules/Regulamin-Promocji-Polskie-Domeny-2015-20150108.pdf

 

5.

Uczestnik promocji zobowiązuje się nie wypowiadać umowy w zakresie domen, zarejestrowanych

w ramach promocji, przed upływem 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. W przypadku

wypowiedzenia umowy przez Uczestnika promocji przed upływem ww. okresu, bez wskazania

przyczyny lub z przyczyn niezależnych od Organizatora, Uczestnik promocji będzie zobowiązany

zapłacić Organizatorowi, na jego wezwanie, karę umowną w kwocie stanowiącej różnicę pomiędzy

wynagrodzeniem cennikowym za daną domenę, wynikającym z cennika obowiązującego w dniu

zawarcia umowy, a promocyjną kwotą wynagrodzenia Organizatora, ustalonej proporcjonalnie do

okresu trwania umowy na zasadach promocyjnych

 

 

czy to moze oznaczac (kazdy moze to interpretowac po swojemu) , ze jak przetransferuje domene do innej firmy to beda chcieli ode mnie kase?

 

i ile wynosi ta roznica?

 

Zapis znalazł się w regulaminie w wyniku przeoczenia i został już usunięty. Nigdy nie było naszą intencją "karać" za wytransferowanie domeny zarejestrowanej za 9,90. Zmieniony regulamin jest tutaj: https://epremium.pl/view1422534472/docs/rules/Regulamin-Promocji-Polskie-Domeny-2015-20150205.pdf i obecnie jest podpięty do akceptacji przy rejestracji domen

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za info, zalożyłem ze bede płacic "karę" za transfer.

 

Tak to rzeczywiście brzmiało i dlatego zdecydowaliśmy o usunięciu tego zapisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulamin "Domeny chodzą parami" jest niezrozumiały... chcę zarejestrować 2 domeny .PL to dlaczego jedna nie jest liczona za 9.90 PLN netto, a druga za połowę ceny, tylko 2 domeny po 9,90 PLN netto przy ogólnym podliczeniu do płatności ? Muszę wpisać jakiś kod rabatowy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to rzeczywiście brzmiało i dlatego zdecydowaliśmy o usunięciu tego zapisu.

W ofercie promocji "Domeny chodzą parami" ten zapis istnieje.

 

Czy on też został przypadkiem naniesiony, czy ewentualnie dla tej promocji jest już wiążący? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@przemek30: każdemu, kto dziś lub jutro zarejestruje domenę .pl, .eu lub .com, będzie w poniedziałek przydzielony kupon na rejestrację domeny z taką samą końcówką za pół ceny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@przemek30: każdemu, kto dziś lub jutro zarejestruje domenę .pl, .eu lub .com, będzie w poniedziałek przydzielony kupon na rejestrację domeny z taką samą końcówką za pół ceny.

 

Dziękuję za odpowiedź. :) Lubię takie promocje w Premium.pl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy tylko ja mam problem z ładowaniem się serwisu ? Od kilku dni trwa to nawet 2min czasem.

Korzystam z mozilli, ale też sprawdzałem na expolorer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego jak wchodzę do zakładki giełda domen --> oferty sprzedaży --> pozostałe --> domeny z ruchem (686) to pokazuje mi wynik wszystkich domen. Później jak chcę wyszukać jedną z moich domen, która zdecydowanie ma ruch to nie ma jej kompletnie w spisie a inne są. Na jakiej zasadzie więc dokładnie działa ta zakładka domen z ruchem, kiedy jest aktualizowana i czemu otwiera inną liczbę domen a niżeli w głównej tabeli kategorii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PB... mam prośbę. Możesz mi wytłumaczyć następującą sytuację: klient chce złożyć ofertę na domenę w negocjacjach na Giełdzie Domen bezpośrednio po wejściu na stronę oferty w oknie "Zaproponuj", rejestruje się w Premium.pl, składa ofertę, ale ja nie otrzymuję żadnego maila z ww. informacją o złożeniu oferty na moją domenę. Klient po zasileniu swojego konta w panelu użytkownika wskazaną kwotą dopiero uruchamia proceduję negocjacji i po tym zasileniu konta otrzymuję informację o ofercie na domenę. Zawsze tak się dzieje ? Czy tylko u mnie w panalu jest tak ustawione, a może nawet o tym nie wiem... Jak możesz to proszę sprawdź moje konto w Premium.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli przez sklep, to normalne, zawsze tak się dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli przez sklep, to normalne, zawsze tak się dzieje.

 

Nie przez sklep tylko normalnie po wejściu bezpośrednio na stronę internetową... tak jak mam ustawione wszystkie, inne oferty domen na sprzedaż...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie przez sklep, to musisz mieć ustawione w preferencjach wymaganie wpłaty z góry przy Kup Teraz, wtedy podobny mechanizm działa przy negocjacjach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli nie przez sklep, to musisz mieć ustawione w preferencjach wymaganie wpłaty z góry przy Kup Teraz, wtedy podobny mechanizm działa przy negocjacjach.

 

Właśnie nie miałem tak ustawione, teraz jeszcze raz zaktualizowałem w ustawieniach - Sprzedaż - Kup Teraz i zobaczymy, czy sytuacja powtórzy się w przyszłości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie kupujący mógł coś przeskrobać w przeszłości i mieć wymóg kaucji. Podaj mi pm domenę i nick użytkownika, jeśli chcesz żebym dokładnie sprawdził

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×