DD 731 Report post Posted January 21, 2011 Jaki jest sandardowy czas odpowiedzi na pytanie wysłane na support lub bezpośrednio do Ciebie Noname? Mail wysłałem 5 dni temu, zgłoszenie na inny temat 2 dni temu. Nie wiem czy mam czekać dalej czy po prostu dać sobie spokój.. DD Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted January 21, 2011 Mozesz sie zglaszac bezposrednio do swojego opiekuna VIP :-) Jeden ticket na pewno lezy u Pawla - dotyczy tej promocji - dzis pewnie padnie odpowiedz :-) Drugi mozesz podeslac bezposrednio do mnie. W 80-90% przypadkow tickety czekaja na odpowiedz kilka - kilkanascie h maksymalnie - tylko o tym nikt nie pisze - zdarzaja sie dluzsze przypadki ale ostatnio ich ilosc maleje i mamy nadzieje ze w najblizszym czasie ich ilosc w ogole sie zmniejszy :-) Pozdrawiam Michal Jaki jest sandardowy czas odpowiedzi na pytanie wysłane na support lub bezpośrednio do Ciebie Noname? Mail wysłałem 5 dni temu, zgłoszenie na inny temat 2 dni temu. Nie wiem czy mam czekać dalej czy po prostu dać sobie spokój.. DD Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 21, 2011 Mozesz sie zglaszac bezposrednio do swojego opiekuna VIP :-) Pierwszy email wysłałem właśnie do mojego opiekuna VIP.. Ale, że nie odpisywał przez 5 dni, to drugie zgłoszenie dotyczące innej sprawy wysłałem na ogólny email support. Było to już kiedyś poruszane, że jeśli nie odpisujecie w ciągu 48 godzin (idealnie byłoby w ciągu 24h), to warto poinformować o tym w krótkim emailu wraz z dodatkową informacją, kiedy mniej więcej można się spodziewać odpowiedzi. W przeciwnym wypadku klient nie wie czy email dotarł czy nie i czy ktoś się zajmuje jego sprawą czy nie. DD Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted January 21, 2011 (edited) Nooo Daniel - ładnie to tak ? Odpisałem po 1h i 17min ;-) Chodzi o maila z 15.01 ? Edited January 21, 2011 by Noname Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 21, 2011 Nooo Daniel - ładnie to tak ? Odpisałem po 1h i 17min ;-) Chodzi o maila z 15.01 ? Chodzi o email z 16.01. A na support poszło zgłoszenie 19.01 o 15:34. DD Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted January 21, 2011 Widze drugi mail nt. promocji opcji z 16.01 - na ten nie odpisalem gdyz przeslalem go wyzej ;-) Jak sam wiesz - decyzyjne sprawy nalezy konsultowac - tu juz musi sie Michau wypowiedziec ;-) Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 21, 2011 Widze drugi mail nt. promocji opcji z 16.01 - na ten nie odpisalem gdyz przeslalem go wyzej ;-) Jak sam wiesz - decyzyjne sprawy nalezy konsultowac - tu juz musi sie Michau wypowiedziec ;-) Ja oczywiście wszystko rozumiem, nie na każdy email da się odpisać od razu, ale patrz mój email wyżej - warto napisać klientowi, co się dzieje z jego emailem / zgłoszeniem, bo inaczej klient jest zdezorientowany. Nie musicie oczywiście tego robić, ale to taka moja uwaga jako klienta i inni klienci zdaje się podobne uwagi już zamieszczali na dorum - czy ją weźmiecie pod uwagę, to już Wasza decyzja DD Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted January 21, 2011 A może Panowie z dropped by się pofatygowali na inne wątki tego forum? Np na ten dotyczący userów z ujemnym kontem. Podesłać link? Bo dostrzegam selektywność w udzielaniu odpowiedzi jeśli chodzi o poruszane tematy. Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted January 21, 2011 Ja oczywiście wszystko rozumiem, nie na każdy email da się odpisać od razu, ale patrz mój email wyżej - warto napisać klientowi, co się dzieje z jego emailem / zgłoszeniem, bo inaczej klient jest zdezorientowany. Nie musicie oczywiście tego robić, ale to taka moja uwaga jako klienta i inni klienci zdaje się podobne uwagi już zamieszczali na dorum - czy ją weźmiecie pod uwagę, to już Wasza decyzja DD Zgadzamy sie z tym w 100% - po ostatnich modyfikacjach systemu obslugujacego tickety klientow zostala wprowadzona takowa mozliwosc na stałe - i korzystamy z niej coraz aktywniej. Daniel w razie problemow czekam na telefon - zawsze miło z kims porozmawiac ;-) @lufthansa: Podeslij mi na PW link ;-) Share this post Link to post Share on other sites
kaz 1 Report post Posted January 21, 2011 (edited) Sprzedając domeny mam możliwość wystawienia ceny w obcej walucie i tak do dyspozycji mamy: EUR USD GBP Pytam się o funkcjonalność takiego rozwiązania, skoro po sprzedaży domeny w walucie pieniądze przeliczane są na PLN? Chyba, że czegoś nie rozumiem Edited January 21, 2011 by kaz Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted January 22, 2011 Czy Dropped planuje wprowadzenie prawdziwego przedłużenia opcji? NASK już udostępnia taką funkcjonalność w cenie 40 PLN netto. Czyli dokładnie tyle ile kosztuje w Dropped przedłużenie typu usuń i zarejestruj opcję ponownie. DD Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted January 24, 2011 (edited) Ten "czyściciel" domen w panelu nie "wyrzuca" z tekstu ns.dropped.pl - traktuje to jako domeny. Przy większej ilości nazw po prostu nie spełnia swojej roli. Edited January 24, 2011 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
app 6 Report post Posted January 24, 2011 (edited) Witam, od ponad pól roku jeden z moich klientów nie moze opłacić swoich domen w serwisie. zgłaszał problem jednak aftermarket nadal nie uwzglednial wpłaty z polskich kont bankowych. Teraz te domeny spadają i nic nie mozna z tym zrobić ponieważ przelewy nie dochodzą na konto. Jedna z domen juz spadła a dwie wygasaja. Ogolnie to Prosilbym administracje serwisu o pomoc w tej sprawie bo spółka traci cierpliwość a osobiście starm sie ich przekonać ze aftermarket nie jest taki zły..... ------- SPRAWA WYJAŚNIONA Support pierwsza klasa, szybko i rzeczowo. Edited January 24, 2011 by app Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted January 24, 2011 czy dropped może wprowadzić możliwość przekierowania domen w ramce z dodatkową treścią, tak jak to jest w ppd? Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted January 24, 2011 Grzegorz ppd jest już niemodne. Teraz się mówi premium Share this post Link to post Share on other sites
mag 82 Report post Posted January 24, 2011 czy dropped może wprowadzić możliwość przekierowania domen w ramce z dodatkową treścią, tak jak to jest w ppd? Pytalem jakies 3 tyg temu i odp byla ze jest w najblizszych planach Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted January 24, 2011 Czy domeny dropped.pl mogą się wyświetlać u dużych rejestratorów tak jak jest to w premium.pl? Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted January 24, 2011 Grzegorz ppd jest już niemodne. Teraz się mówi premium Wiem, że teraz na salonach mówi się premium, ale ja z prowincji jestem to nie wiem czy mi wolno Share this post Link to post Share on other sites
domenator 27 Report post Posted January 24, 2011 czy dropped może wprowadzić możliwość przekierowania domen w ramce z dodatkową treścią, tak jak to jest w ppd? Lubię to! Share this post Link to post Share on other sites
mario1973 3 Report post Posted January 25, 2011 A ja już kolejny raz dałem wpuścić się w maliny..... Rejestruję domenę na testy. Ustawiam swoje DNSy i wszystko pięknie śmiga. W czasie trwania testów decyduję się na zakup, opłacam domenę i ....... rejestrują mi domenę, ale już wstawiają DNSy defaultowe....... Sugeruję nie zmieniać wcześniej ustawionych, konkretnych DNSów podczas procedury test > rejestracja. M Share this post Link to post Share on other sites
7915_1497865989 0 Report post Posted January 25, 2011 SPRAWA WYJAŚNIONASupport pierwsza klasa, szybko i rzeczowo. Szkoda, że ja nie mogę tak powiedzieć. Moja sprawa odbiła się bez echa... wciąż jest nie rozpatrzona... Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted January 25, 2011 (edited) Proponuję nową opcją: skasuj i spróbuj przychwytywać (light). W tej chwile postaram się przychwytywać (light) słabe domeny, które nie zarabiają wystarczę na parkingu - ale to dość nudna praca Gotowe rozwiązanie: skasuj i od razu dodaj do przychwycenia byłby bardzo przydatne (razem z prawdzieniem, czy nie ma opcji). Skasuj - domena będzie krócej na lista spadów, więc trochę więcej prawdopodobne, że nikt inne nie dodaje. Od razu dodaj do przychwycenia - że nie trzeba poczekać i pamiętać o domenę: bo w tej chwile nie da się dodać aktywne domeny do przychwycenia. Poza tym 1. miejsce na listy byłby gwarantowana, jeśli będzie aukcja. Dropped (albo konkurencja) i tak nad tym zarabiałby, nie dużo, ale zawsze coś ekstra ... PS: Chodzi mi o to: Kiedy mam 100 domen .pl, które zarabiają 25 PLN roczne - jeśli przedłużam, dopłacę 1700 PLN roczne (przy cena przedłużenia 42 PLN). Jeśli tylko 80 przychwytuję za 20 PLN - jestem 400 PLN na plus: różnica 2100 PLN Edited January 25, 2011 by seomi Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted January 25, 2011 > Skasuj - domena będzie krócej na lista spadów, więc trochę więcej prawdopodobne, że nikt inne nie dodaje. oj zebys sie nie pomylil takie domeny maja inny status niz wygasajace normalnie, wiec jak Ci sie trafi ktos kto bedzie analizowal takie domeny, to mozesz wiecej zaaplacic niz za zwykle przechywcenie lub przedluzenie.... Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted January 25, 2011 (edited) oj zebys sie nie pomylil takie domeny maja inny status niz wygasajace normalnie, wiec jak Ci sie trafi ktos kto bedzie analizowal takie domeny, to mozesz wiecej zaaplacic niz za zwykle przechywcenie lub przedluzenie.... Wiem, ale mi chodzi o słabe domeny: nie zarabiają wystarczę na parkingu, pewnie nikt nie kupił za xxxx (ale może kiedyś za xxx). PS: Więcej niż pl-ki mam com.pl (i inne funkcjonalne) w tej kategorie - pewne 90%+ z kolegów nie zarejestrowałby, kiedy byłby wolne... Edited January 25, 2011 by seomi Share this post Link to post Share on other sites
jonatan 29 Report post Posted January 25, 2011 Drogi użytkowniku, Jakiś czas temu transferowałeś kilka utrzymywanych w Aftermarket.pl domen do serwisu PPD. Jak być może już Ci wiadomo, z końcem lutego serwis PPD zostanie zamknięty, a wszyscy użytkownicy muszą przenieść ręcznie swoje domeny do nowego serwisu. Zamiast tej niewygody, chciałbym zaproponować Ci przeniesienie twoich domen do AfterMarket.pl. Nasz serwis to: * Największa giełda domen internetowych w Polsce, codziennie odwiedzana przez tysiące klientów. * Stabilny cennik, w którym przyznane "na zawsze" zniżki nie znikają w kolejnej odsłonie serwisu. * Stabilny serwis, który nie wymaga od swoich użytkowników transferu domen co rok w kolejne miejsce. * Najniższe ceny odnowień domen w Polsce, i wiele innych narzędzi dla inwestorów domenowych. Do końca lutego, za każdą domenę przetransferowaną z serwisu PPD dodamy na Twoje konto bonus 5 zł na pokrycie kosztów przechwytywania domen, i dodatkowo kolejne 5 zł przy pierwszym przedłużeniu tej domeny. Oczywiście, otrzymasz także standardowe bonusy za przedłużenie domen. Promocja dotyczy domen, które w chwili wysłania niniejszego emaila są zarejestrowane w serwisie PPD. Jeśli potrzebujesz przenieść większą liczbę domen, skontaktuj się z naszym działem obsługi - udzieli on informacji w jaki sposób przenieść domeny bez klikania w każdy pojedynczy odnośnik potwierdzający. Z pozdrowieniami, Michał Pleban AfterMarket.pl ---------------------------- Jak przerzucę 100 domen dostanę 500 zł na konto w Panelu czy zniżkę 5 zł przechwytywanie za każdą 1 przeniesioną domenę? Pomysł - wydaje się interesujący. Share this post Link to post Share on other sites