abc 68 Report post Posted November 24, 2014 Pomożemy. Jak napiszesz mi na mail o co chodzi (PM mi nie działa). Na jaki adres mógłbym bezpośrednio przesłać szczegóły do Ciebie? Share this post Link to post Share on other sites
blazej 79 Report post Posted November 25, 2014 Przyznam, że nieco zbaraniałem. Ile kosztuje teraz przedłużenie domeny w cenniku detalicznym (poniżej 25 domen) w premium.pl? Wg cennika http://premium.pl/prices/retail.html?prices=brutto 109,47 brutto (WTF?! toć to już cenowo prawie home.pl) . Z drugiej zaś strony próbując przedłużyć domenę w panelu podstawia mi się kwota 72,57 pln brutto. To która cena jest właściwa? Coś przeoczyłem? 1 Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted November 25, 2014 Przyznam, że nieco zbaraniałem. Ile kosztuje teraz przedłużenie domeny w cenniku detalicznym (poniżej 25 domen) w premium.pl? Wg cennika http://premium.pl/prices/retail.html?prices=brutto 109,47 brutto (WTF?! toć to już cenowo prawie home.pl) . Z drugiej zaś strony próbując przedłużyć domenę w panelu podstawia mi się kwota 72,57 pln brutto. To która cena jest właściwa? Coś przeoczyłem? Klientów zarejestrowanych przed zmianą ceny - obowiązuje stary cennik detaliczny. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://premium.pl/preferences.html?section=prices Share this post Link to post Share on other sites
blazej 79 Report post Posted November 25, 2014 Klientów zarejestrowanych przed zmianą ceny - obowiązuje stary cennik detaliczny. Szczegóły znajdziesz tutaj: https://premium.pl/preferences.html?section=prices Dzięki za wyjaśnienie. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted December 8, 2014 Jakiś czas temu miałem o tym pisać, a mianowicie: Jak dodaję do przechwycenia więcej niż jedną domenę, to nie mogę ustawić priorytetu dla każdej z osobna tylko jestem zmuszony wybrać jeden dla wszystkich. Również nie ma możliwości zmiany priorytetu w zakładce "domeny do przechwycenia", istnieje taka możliwość z light na normalne a odwrotnie już nie, trzeba usunąć domenę i dodać ją ponownie do przechwycenia. 3 Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted December 8, 2014 Jakiś czas temu miałem o tym pisać, a mianowicie: Jak dodaję do przechwycenia więcej niż jedną domenę, to nie mogę ustawić priorytetu dla każdej z osobna tylko jestem zmuszony wybrać jeden dla wszystkich. Również nie ma możliwości zmiany priorytetu w zakładce "domeny do przechwycenia", istnieje taka możliwość z light na normalne a odwrotnie już nie, trzeba usunąć domenę i dodać ją ponownie do przechwycenia. A jak jest domena dodana w trybie light i na 24 godz. przed przechwyceniem zmieniamy na normalny priorytet to nie ma już możliwości w ogóle usunięcia domeny do przechwycenia. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted December 9, 2014 Dlaczego skuteczność przechwytywania w Premium.pl ostatnio znowu bardzo zauważalnie spadła? W tej chwili praktycznie wszystkie domeny warte przechwycenia łapie jeden partner dla konkurencji. Wcześniej (zakładam, że po obiecanej interwencji ze strony pb) przez 1-2 tygodnie było zdecydowanie lepiej. Teraz znowu nic nie można przechwycić. Dawno już nie było tak źle... Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted December 9, 2014 (edited) Nie chce zakładać osobnego wątku, bo myślę, że ktoś może odpowiedzieć mi w tym Dodałem domenę do przechwycenia w Premium, niestety Premium nie złapało i domena obecnie jest testowana... I tu moje pytanie, jest taka możliwość, że po wygaśnięciu można złapać w "testy" domenę ? Edit: I jeszcze jedna sprawa. Przed chwilą dodałem domenę do przechwycenia w wersji light, zatwierdziłem i niby wszystko ok, ale jak wejdę w zakładkę "domeny do przechwycenia" to widnieje cena standardowa, więc jakiś błąd musi być. Edited December 9, 2014 by zabaco Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 9, 2014 Po testach domena jest w 3-dniowym okresie wygasania, podczas którego może ją zarejestrować tylko abonent testów. Potem domena wraca do puli wolnych i jest znów przechwytywana. jeszcze jedna sprawa. Przed chwilą dodałem domenę do przechwycenia w wersji light, zatwierdziłem i niby wszystko ok, ale jak wejdę w zakładkę "domeny do przechwycenia" to widnieje cena standardowa, więc jakiś błąd musi być. Musiałeś mieć ją już wcześniej dodaną w normalnym trybie, musiałbyś ją najpierw usunąć z listy i dopiero dodać ponownie w trybie light. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted December 9, 2014 Musiałeś mieć ją już wcześniej dodaną w normalnym trybie, musiałbyś ją najpierw usunąć z listy i dopiero dodać ponownie w trybie light. Miałem, usunąłem i dodałem jako light, ale dodało normalnie, po ponownej próbie dodać już mogłem tylko jako standardowy przechwyt Po testach domena jest w 3-dniowym okresie wygasania, podczas którego może ją zarejestrować tylko abonent testów. Potem domena wraca do puli wolnych i jest znów przechwytywana. Nie zrozumiałeś mnie Zleciłem do przechwycenia 6.12.14r., domena wygasała 7.12.14r., data utworzenia testów ta sama co wygasania... Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 9, 2014 Miałem, usunąłem i dodałem jako light, ale dodało normalnie, po ponownej próbie dodać już mogłem tylko jako standardowy przechwyt Widocznie ktoś inny też ją dodał i dlatego nie można dodać w opcji light. Co do drugiego pytania: po wygaśnięciu można domenę zarezerwować, zarejestrować lub wziąć na testy, co kto lubi. Jak ktoś łapie dla siebie, to pewnie woli wziąć na testy żeby sprawdzić ruch. " Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted December 9, 2014 Co do drugiego pytania: po wygaśnięciu można domenę zarezerwować, zarejestrować lub wziąć na testy, co kto lubi. " Ja lubię zarejestrować, ale coś się słabo z tym staracie Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted December 10, 2014 To i ja coś zgłoszę, ale to drobnostka... Komunikaty po wykonaniu jakiejś operacji potwierdzające, że dana operacja została wykonana na zielonym tle przeniósłbym np. na sam dół, ponieważ jak są u góry to zawsze zasłaniają najważniejszą część serwisu, mianowicie menu główne i trzeba je zamykać, co wymaga wykonania dodatkowego ruchu myszką i kliknięcia oraz generuje ok. 5 sekund straty czasu 2 Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted December 23, 2014 Irytuję mnie napis: Przejdź do góry, aby zatwierdzić wybrane zamówienia. Jednak nic nie mam zamówionego... Share this post Link to post Share on other sites
ryskadow 143 Report post Posted December 23, 2014 na windows phone 8 (lumia 920) w wersji normalnej strony praktycznie nie mozna sie zalogowac do panelu.....paskundny czerwony pasek zaslania przycisk zaloguj, kiedys 5 min probowalem sie zalogowac, bo cos potrzebowalem zrobic (w terenie) Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted December 24, 2014 Zmiany w opisach i wyglądzie lub prezentowaniu oferty sprzedaży domeny na Goełdzie Domen ? Nie będzie już np. oznaczenia, że konto firmowe i państwa/flagi przy loginie ? Share this post Link to post Share on other sites
mirekm 148 Report post Posted December 31, 2014 https://www.evernote.com/shard/s382/sh/bffe5701-840e-4b74-9d4a-86dc570119ac/1873b09f65f40df64c8df73da1263720 Coś chyba nie wyszło Mam dwie sprzeczne informacje o możliwości usunięcia domeny z przechwytywania. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 31, 2014 https://www.evernote.com/shard/s382/sh/bffe5701-840e-4b74-9d4a-86dc570119ac/1873b09f65f40df64c8df73da1263720 Coś chyba nie wyszło Mam dwie sprzeczne informacje o możliwości usunięcia domeny z przechwytywania. Zamówienie można usunąć najpóźniej 1h przed wygasaniem (jeśli jest dodana w trybie normalnym) lub 24h przed wygasaniem (jeśli jest dodana w trybie light). Informacja z maila odnosi się do chwili, w której domena zacznie wygasać, a więc do potencjalnego wygaśnięcia zostało ~5 (jeśli skasowana) lub ~15 (jeśli wygasa normalnie) dni - oczywiście pod warunkiem że mail został wysłany w chwili wygasania domeny. Wczoraj albo dzisiaj były wprowadzane pewne zmiany w tym fragmencie kodu, więc możliwe że wyszły jakieś maile, które już wcześniej były wysłane, lub które nie powinny być wysłane (np. domenę dodałeś już wtedy, kiedy wygasała) i stąd zamieszanie. Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted December 31, 2014 Dostałem przed chwilą kilkanaście e-mail "adres.pl - zamówiona domena zaczęła wygasać" i w wyniku tego automatycznie przy tych domenach pozmieniało mi chyba priorytety z lite na normalne... Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 31, 2014 Dostałem przed chwilą kilkanaście e-mail "adres.pl - zamówiona domena zaczęła wygasać" i w wyniku tego automatycznie przy tych domenach pozmieniało mi chyba priorytety z lite na normalne... Nie potrafię sobie wyobrazić sytuacji, w której priorytet przy domenie sam się zmienia. Chyba że kierujesz się kwotą podaną w mailu, bez zaglądania do panelu? Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted December 31, 2014 (edited) Kwota w mailu jest podana z wyższym priorytetem, akurat te wszystkie domeny po sprawdzeniu były dodane z wyższym, ale szczerze nie pamiętam jak było przed mailem... Jednak po ich usunięciu i ponownym dodaniu większa część przeszła z niższym priorytetem. Edited December 31, 2014 by CzarnyElo Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted December 31, 2014 Kwota w mailu jest podana z wyższym priorytetem, akurat te wszystkie domeny po sprawdzeniu były dodane z wyższym, ale szczerze nie pamiętam jak było przed mailem... Jednak po ich usunięciu i ponownym dodaniu większa część przeszła z niższym priorytetem. Kwota jest podana zawsze tylko dla przechwycenia normalnego, tak już ten mail jest skonstruowany. Sprawdziłem, że nawet jak ktoś miał (i ma) dodaną domenę w trybie light, to dostał w mailu kwotę 49 zł, bo ona jest brana per konto, a nie per domena. Na pewno nic się samo nie zmieniło. Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted December 31, 2014 Więc sytuacja opanowana, tak czy inaczej treść e-maila lekko wprowadziła w błąd Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 1, 2015 (edited) Cennik przechwytywania w Premium różni się i jest inny dla klientów mających pojedyncze domeny i tych, którzy mają 25+ domen. Poza tym przechwytywanie light jest tylko dla tego drugiego statusu. Rozumiem, że wystarczy mieć 25+ domen na koncie Premium i można przechwytywać light oraz w niższej cenie? Czy też musi być jeszcze jakiś staż domen? Dotyczy to wszystkich domen (np globalnych,. .eu) , czy tylko .pl? Czy dotyczy to domen przeniesionych do Premium czy tylko nowo zarejestrowanych w Premium? Rozumiem, że najpierw trzeba mieć na koncie 25+_ domen, a dopiero potem zaakceptować regulamin promocji tak? Czy dla posiadaczy100+, 200+, 500+ są jakieś inne ceny hurtowe czy dotyczą one wszystkich z minimum 25 domenami? Edited January 1, 2015 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted January 1, 2015 Cały czas atakują mnie te wiadomości e-mail "zamówiona domena zaczęła wygasać"... Zaraz po dodaniu domeny do przechwycenia, która defakto przed jej dodaniem była w stanie wygasania dostaję te wiadomości. Nigdy tego nie było do wczoraj i chcę to wyłączyć. O co chodzi? Share this post Link to post Share on other sites