Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Daniel - jest odpowiednia opcja w ustawieniach. http://prntscr.com/15fvr8 https://premium.pl/preferences.html?section=sell

 

Jeśli opcje masz ustawione prawidłowo - proszę o kontakt z DOK, a zlokalizujemy problem.

Nie wiedziałem nawet, że taka opcja istnieje ;) Dziękuję za informację. Ciekawe czy inni wiedzieli :)

 

Rozumiem, że chodzi o ustawienia zaawansowane w tym dziale, który podałeś, opcja: Automatyczne wystawianie domen na giełdę w opcji 'złóż ofertę': Przedłużone domeny.

 

Ustawiłem, więc pewnie teraz będzie już OK.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowi użytkownicy już od dłuższego czasu posiadają tę opcję jako domyślną, a u weteranów nie chcieliśmy grzebać ;-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na "Domains Live.com" nie dochodzą maile od premium. Nie wiem, czy tylko u mnie, czy inni, co mają konto na live.com/outlook.com też mają ten problem?

 

Nie mogę przez to potwierdzać transferów przychodzących.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba napisać do administratora serwera poczty i zapytać o powód. Czasami mogą przetrzymać maile nawet i 24 godziny aby ocenić natężenie i ewentualnie uznać za spam, szczególnie w przypadku tak dużych ilości wiadomości, jakie wysyłają nasze serwery. Oczywiście zdarza się, że któryś z operatorów prosi nas o dostosowanie parametrów, ale do tego potrzebujemy jakichkolwiek informacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba napisać do administratora serwera poczty i zapytać o powód. Czasami mogą przetrzymać maile nawet i 24 godziny aby ocenić natężenie i ewentualnie uznać za spam, szczególnie w przypadku tak dużych ilości wiadomości, jakie wysyłają nasze serwery. Oczywiście zdarza się, że któryś z operatorów prosi nas o dostosowanie parametrów, ale do tego potrzebujemy jakichkolwiek informacji.

...

--

 

Dla potomności i gdyby ktoś miał problemy z odbiorem poczty od niektórych nadawców z HotMail/Live.com. Standardowo skonfigurowaną skrzynkę trzeba jeszcze "dopieścić" poprzez panel. Po dodaniu domeny @premium.pl do bezpiecznych nadawców nagle w folderze "Junk" pojawiły się wszystkie wysłane maile od premium.pl

 

Uwaga! Maile trzeba przenieść do folderu "Skrzynka odbiorcza", bądź zaznaczyć, że nie są to wiadomości śmieci, bo czytnik (w moim przypadku Outlook 2012 skonfigurowany na POP) nie widzi tego folderu i nie ściągnie tych maili.

Edited by empireus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za (częściowe?) rozwiązanie problemu. Skontaktujemy się we własnym zakresie z operatorem poczty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś otrzymałem informację, że błąd został poprawiony i powinien "załatwić" większość przypadków, ale nadal jest problem jest monitorowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś otrzymałem informację, że błąd został poprawiony i powinien "załatwić" większość przypadków, ale nadal jest problem jest monitorowany.

 

Jak wpisuję na stronie głównej HOME.pl np. frazę "ksiegowa" to kiedyś pokazywało moje domeny Ksiegowa24.pl oraz e-ksiegowa.pl z możliwością odesłania do Premium.pl, a teraz nic nie widzę... dla mnie to nie jest taki problem, ale u mnie nie widać nawet jak wpiszę w wyszukiwarce dosłownie "ksiegowa24".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że home.pl nigdy nie działało w sposób, który opisujesz (ponieważ sam nie raz sugerowałem, by tak to zostało rozwiązane). Na szczęście w drodze jest dużo bardziej zaawansowane rozwiązanie - nie tylko będzie proponowało frazę "z dodatkami", ale również synonimy, odmiany i.. więcej ;-).

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ w AZ.pl jest saldo netto, w premium.pl brutto czasem się to myli. W historii Premium.pl są transakcje z podziałem na brutto i netto, to samo dotyczy ofert. Wygodniej byłoby przedstawić też saldo netto po najechaniu na saldo brutto w prawym, górnym rogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponieważ w AZ.pl jest saldo netto, w premium.pl brutto czasem się to myli. W historii Premium.pl są transakcje z podziałem na brutto i netto, to samo dotyczy ofert. Wygodniej byłoby przedstawić też saldo netto po najechaniu na saldo brutto w prawym, górnym rogu.

 

Z tym że nie ma czegoś takiego jak saldo netto czy saldo brutto, podobnie jak w portfelu nosisz po prostu pieniądze a nie "kwotę brutto". ;-) Możesz np. kupić domenę od osoby fizycznej nie płacąc VAT, możesz też być firmą zagraniczną i wtedy za większość transakcji zapłacisz tylko netto. Wiem, że przy wpłacie można określić kwotę netto/brutto, ale to jedynie dla wygody użytkownika. Niemniej obecnie po najechaniu myszką nic się nie pojawia, więc być może można tę "przestrzeń" wykorzystać do wyświetlenia wirtualnej "kwoty netto", rozważymy. ;-)

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrealizowaliśmy sugestie z ostatniego czasu. Wdrożonych zostało 65 z 75 sugestii. Zachęcamy do dalszego dzielenia się spostrzeżeniami.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejne XX godzin miesięcznie zaoszczędzone dzięki nowej funkcjonalności. Teraz na karcie domeny oraz na 1 dzień przed wygaśnięciem domeny w formie e-maila, będzie można zapoznać się z wartościowymi informacjami na jej temat. Ciężej będzie przeoczyć oferty z przeszłości czy też fakt, że ma założoną opcję, wysoki ruch lub dużą ilość obserwujących. Przykłady:

 

58LJpeY.png7JenOVW.pngY10kjkE.png

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

sugeruję coś zrobić z weryfikacją danych po wgranej umowie bo się czeka i czeka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę pozrzędzę. Po złożeniu oferty na domenę, w pierwszym kroku (który nawiasem mówiąc sugeruje, że korzystamy z opcji KT) nie działa przycisk Wstecz. Przeładowuje on stronę, ale ta pozostaje bez zmian.

Przy okazji zmieniłbym jego kolorystykę bo obecna narzuca myśl, ze przycisk jest nieaktywny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie widzę nigdzie takiej zakładki.

BTW - design na urządzenia mobilne jest ułomny i brzydki. Nie lepiej zrobić jeden responsive pod wszystko?

Wątpię, że ktoś używa do przeglądania sieci tradycyjnych telefonów komórkowych, a mobilna wersja strony wygląda jak projektowana pod taki sprzęt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejne XX godzin miesięcznie zaoszczędzone dzięki nowej funkcjonalności. Teraz na karcie domeny oraz na 1 dzień przed wygaśnięciem domeny w formie e-maila, będzie można zapoznać się z wartościowymi informacjami na jej temat. Ciężej będzie przeoczyć oferty z przeszłości czy też fakt, że ma założoną opcję, wysoki ruch lub dużą ilość obserwujących. Przykłady:

 

58LJpeY.png7JenOVW.pngY10kjkE.png

Generalnie fajna sprawa, ale mail w sprawie każdej wygasającej domeny, to chyba za dużo. Otrzymałem m.in. taką wiadomość:

 

"- Domena posiada ruch rzędu 5/miesiąc (zobacz)

- Najstarszy wpis w Archive.org dla tej domeny pochodzi z 17.05.2013 (zobacz)"

 

Ruch 5 UU miesięcznie i archiwum z bieżącego roku raczej nie skłoni mnie do przedłużenia tej domeny ;) Może wysyłać maila tylko w sytuacji, gdy rzeczywiście występują fakty zamieszczone na załączonym przez Ciebie obrazku... Wiem, wiem, dla jednego wartościowy ruch to 50 UU/m-c, a dla innego 1000...

 

edit:

Wolałbym te fakty w panelu...

Edited by doggystyle4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×