Interson 168 Report post Posted May 18, 2013 Daniel - jest odpowiednia opcja w ustawieniach. http://prntscr.com/15fvr8 https://premium.pl/preferences.html?section=sell Jeśli opcje masz ustawione prawidłowo - proszę o kontakt z DOK, a zlokalizujemy problem. Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted May 18, 2013 Daniel - jest odpowiednia opcja w ustawieniach. http://prntscr.com/15fvr8 https://premium.pl/preferences.html?section=sell Jeśli opcje masz ustawione prawidłowo - proszę o kontakt z DOK, a zlokalizujemy problem. Nie wiedziałem nawet, że taka opcja istnieje Dziękuję za informację. Ciekawe czy inni wiedzieli Rozumiem, że chodzi o ustawienia zaawansowane w tym dziale, który podałeś, opcja: Automatyczne wystawianie domen na giełdę w opcji 'złóż ofertę': Przedłużone domeny. Ustawiłem, więc pewnie teraz będzie już OK. DD Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 18, 2013 Nowi użytkownicy już od dłuższego czasu posiadają tę opcję jako domyślną, a u weteranów nie chcieliśmy grzebać ;-). Share this post Link to post Share on other sites
empireus 273 Report post Posted May 21, 2013 Na "Domains Live.com" nie dochodzą maile od premium. Nie wiem, czy tylko u mnie, czy inni, co mają konto na live.com/outlook.com też mają ten problem? Nie mogę przez to potwierdzać transferów przychodzących. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 21, 2013 Trzeba napisać do administratora serwera poczty i zapytać o powód. Czasami mogą przetrzymać maile nawet i 24 godziny aby ocenić natężenie i ewentualnie uznać za spam, szczególnie w przypadku tak dużych ilości wiadomości, jakie wysyłają nasze serwery. Oczywiście zdarza się, że któryś z operatorów prosi nas o dostosowanie parametrów, ale do tego potrzebujemy jakichkolwiek informacji. Share this post Link to post Share on other sites
empireus 273 Report post Posted May 21, 2013 (edited) Trzeba napisać do administratora serwera poczty i zapytać o powód. Czasami mogą przetrzymać maile nawet i 24 godziny aby ocenić natężenie i ewentualnie uznać za spam, szczególnie w przypadku tak dużych ilości wiadomości, jakie wysyłają nasze serwery. Oczywiście zdarza się, że któryś z operatorów prosi nas o dostosowanie parametrów, ale do tego potrzebujemy jakichkolwiek informacji. ... -- Dla potomności i gdyby ktoś miał problemy z odbiorem poczty od niektórych nadawców z HotMail/Live.com. Standardowo skonfigurowaną skrzynkę trzeba jeszcze "dopieścić" poprzez panel. Po dodaniu domeny @premium.pl do bezpiecznych nadawców nagle w folderze "Junk" pojawiły się wszystkie wysłane maile od premium.pl Uwaga! Maile trzeba przenieść do folderu "Skrzynka odbiorcza", bądź zaznaczyć, że nie są to wiadomości śmieci, bo czytnik (w moim przypadku Outlook 2012 skonfigurowany na POP) nie widzi tego folderu i nie ściągnie tych maili. Edited May 21, 2013 by empireus Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 22, 2013 Dzięki za (częściowe?) rozwiązanie problemu. Skontaktujemy się we własnym zakresie z operatorem poczty. Share this post Link to post Share on other sites
mishel 3 Report post Posted May 22, 2013 czy nadal jest problem z widocznością ofert domen na sprzedaż w wynikach wyszukiwania home.pl ?? Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 22, 2013 Dziś otrzymałem informację, że błąd został poprawiony i powinien "załatwić" większość przypadków, ale nadal jest problem jest monitorowany. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted May 22, 2013 Dziś otrzymałem informację, że błąd został poprawiony i powinien "załatwić" większość przypadków, ale nadal jest problem jest monitorowany. Jak wpisuję na stronie głównej HOME.pl np. frazę "ksiegowa" to kiedyś pokazywało moje domeny Ksiegowa24.pl oraz e-ksiegowa.pl z możliwością odesłania do Premium.pl, a teraz nic nie widzę... dla mnie to nie jest taki problem, ale u mnie nie widać nawet jak wpiszę w wyszukiwarce dosłownie "ksiegowa24". Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 22, 2013 Wydaje mi się, że home.pl nigdy nie działało w sposób, który opisujesz (ponieważ sam nie raz sugerowałem, by tak to zostało rozwiązane). Na szczęście w drodze jest dużo bardziej zaawansowane rozwiązanie - nie tylko będzie proponowało frazę "z dodatkami", ale również synonimy, odmiany i.. więcej ;-). 2 Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted May 26, 2013 Ponieważ w AZ.pl jest saldo netto, w premium.pl brutto czasem się to myli. W historii Premium.pl są transakcje z podziałem na brutto i netto, to samo dotyczy ofert. Wygodniej byłoby przedstawić też saldo netto po najechaniu na saldo brutto w prawym, górnym rogu. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted May 26, 2013 (edited) Ponieważ w AZ.pl jest saldo netto, w premium.pl brutto czasem się to myli. W historii Premium.pl są transakcje z podziałem na brutto i netto, to samo dotyczy ofert. Wygodniej byłoby przedstawić też saldo netto po najechaniu na saldo brutto w prawym, górnym rogu. Z tym że nie ma czegoś takiego jak saldo netto czy saldo brutto, podobnie jak w portfelu nosisz po prostu pieniądze a nie "kwotę brutto". ;-) Możesz np. kupić domenę od osoby fizycznej nie płacąc VAT, możesz też być firmą zagraniczną i wtedy za większość transakcji zapłacisz tylko netto. Wiem, że przy wpłacie można określić kwotę netto/brutto, ale to jedynie dla wygody użytkownika. Niemniej obecnie po najechaniu myszką nic się nie pojawia, więc być może można tę "przestrzeń" wykorzystać do wyświetlenia wirtualnej "kwoty netto", rozważymy. ;-) Edited May 26, 2013 by pb Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 27, 2013 Zrealizowaliśmy sugestie z ostatniego czasu. Wdrożonych zostało 65 z 75 sugestii. Zachęcamy do dalszego dzielenia się spostrzeżeniami. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted May 27, 2013 Angielska wersja strony nie jest do końca po angielsku - część elementów wciąż pozostaje w zachodniosłowiańskiej paplanince Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 27, 2013 Wiemy. Kolejna porcja tłumaczeń poszła już do realizacji. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 27, 2013 Informacyjnie udostępniliśmy logi łapania domen przez premium.pl: https://premium.pl/catch.jpg - od jutra będzie to historia ostatnich 24 godzin, dziś widocznych jest ostatnie 7 dni. Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted May 27, 2013 Zawsze w .jpg? Fajny pomysł Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted May 28, 2013 Kolejne XX godzin miesięcznie zaoszczędzone dzięki nowej funkcjonalności. Teraz na karcie domeny oraz na 1 dzień przed wygaśnięciem domeny w formie e-maila, będzie można zapoznać się z wartościowymi informacjami na jej temat. Ciężej będzie przeoczyć oferty z przeszłości czy też fakt, że ma założoną opcję, wysoki ruch lub dużą ilość obserwujących. Przykłady: 4 Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted May 31, 2013 sugeruję coś zrobić z weryfikacją danych po wgranej umowie bo się czeka i czeka Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted June 1, 2013 Trochę pozrzędzę. Po złożeniu oferty na domenę, w pierwszym kroku (który nawiasem mówiąc sugeruje, że korzystamy z opcji KT) nie działa przycisk Wstecz. Przeładowuje on stronę, ale ta pozostaje bez zmian. Przy okazji zmieniłbym jego kolorystykę bo obecna narzuca myśl, ze przycisk jest nieaktywny Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted June 1, 2013 Prześlij przez "sugestie", sprawdzimy w wolnej chwili. Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted June 1, 2013 Nie widzę nigdzie takiej zakładki. BTW - design na urządzenia mobilne jest ułomny i brzydki. Nie lepiej zrobić jeden responsive pod wszystko? Wątpię, że ktoś używa do przeglądania sieci tradycyjnych telefonów komórkowych, a mobilna wersja strony wygląda jak projektowana pod taki sprzęt. Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted June 1, 2013 Nie widzę nigdzie takiej zakładki. Narzędzia -> Sugestie (https://premium.pl/feedback.html) Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted June 1, 2013 (edited) Kolejne XX godzin miesięcznie zaoszczędzone dzięki nowej funkcjonalności. Teraz na karcie domeny oraz na 1 dzień przed wygaśnięciem domeny w formie e-maila, będzie można zapoznać się z wartościowymi informacjami na jej temat. Ciężej będzie przeoczyć oferty z przeszłości czy też fakt, że ma założoną opcję, wysoki ruch lub dużą ilość obserwujących. Przykłady: Generalnie fajna sprawa, ale mail w sprawie każdej wygasającej domeny, to chyba za dużo. Otrzymałem m.in. taką wiadomość: "- Domena posiada ruch rzędu 5/miesiąc (zobacz) - Najstarszy wpis w Archive.org dla tej domeny pochodzi z 17.05.2013 (zobacz)" Ruch 5 UU miesięcznie i archiwum z bieżącego roku raczej nie skłoni mnie do przedłużenia tej domeny Może wysyłać maila tylko w sytuacji, gdy rzeczywiście występują fakty zamieszczone na załączonym przez Ciebie obrazku... Wiem, wiem, dla jednego wartościowy ruch to 50 UU/m-c, a dla innego 1000... edit: Wolałbym te fakty w panelu... Edited June 1, 2013 by doggystyle4 Share this post Link to post Share on other sites