Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

A możesz PB napisać czy przez te sklepy i kaucje nie spada liczba transakcji? Zewsząd takie plotki słyszę.

 

Z góry dziękuję.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie udało nam się powtórzyć tego błędu, możesz napisać:

- kiedy mniej więcej wystąpił (dzień, godzina)

- którego formularza użyłeś i jaka była dokładna szukana fraza i ew. wybrane opcje (jeśli nie domyślne)

- z jakiego konta szukałeś, jeśli byłeś zalogowany

?

- 18 kwietnia - ok 19.00

- "rejestruj domenę" - testowanie domen - formularz hurtowy - frazy nie pamiętam bo była to spora ilość domen

- z konta zabaco

Share this post


Link to post
Share on other sites

A możesz PB napisać czy przez te sklepy i kaucje nie spada liczba transakcji? Zewsząd takie plotki słyszę.

 

Z góry dziękuję.

 

Sklepy włączyliśmy 22.02. Jeśli liczbę sprzedaży użytkowników (tj. bez tych gdzie sprzedającym byl premium.pl) w styczniu przyjmiemy za 100%, to w kolejnych miesiącach statystyki wyglądały tak:

luty: 98%

marzec: 105%

kwiecień: 87% do 22.04, przy zachowaniu trendu wynik na 30.04 wyniesie 118%

nie widać więc tego o czym piszesz. uprzedzając pytanie dlaczego podaję tylko z paru miesięcy - porównując z wynikami z ubiegłego roku również widać wzrost, niezależnie czy porównamy np. do listopada czy grudnia, czy np. rok do roku marzec albo kwiecień.

Dodatkowo widać spory wzrost zainteresowania ratami i myślę że ma tu duże znaczenie czytelna prezentacja tej opcji na stronie sklepu (w ostatnim czasie prawie wszystkie transakcje ratalne były inicjowane przez sklep).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i ograniczono liczbe wyświetlanych wyników, z tego co wiem nie ma opcji by pobrać domeny do pliku jak w am, takze ja z tych list juz nie korzystam.

 

Eksport listy został dodany. Jak już wspomniałem wcześniej, nie wprowadzaliśmy też żadnego dodatkowego ograniczenia.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzierżawa domeny jest dla KK złe załatwione.

 

Np. widzi: Dzierżawa już od 1 PLN netto

Potem: 20 miesięcy - każdy po 1,00 PLN netto

Razem dla wybranej: 20,00 PLN netto

 

ALE potem:

Czy potwierdzasz chęć wydzierżawienia domeny xxxxxxx.pl (ilość miesięcy: 20) za 1 PLN netto (1,23 PLN brutto) miesięcznie?

 

Kwota w wysokości 124,23 PLN brutto zostanie odliczona z Twojego salda w premium.pl

Brakuje mi info w pomoc jak wygląda "Dzierżawa domeny" - i IMHO powinno być gotowy link dla KK - sam poszukałem info, ale nie znalazłem (dopiero próba dzierżawy wyjaśnił kilak spraw).

 

Poza tym nie rozumiem, dlaczego mam wpłacić zgodne z cennikiem standardowym za przedłużenia, a nie "moim" (1000+).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyłem dziwną rzecz przy aukcji domen przechwyconych. Jak wejdzie się bezpośrednio na stronę aukcji, to pokazuje oferty konkurentów np. 49zł netto i dla mnie aby przebić 59zł netto, co jest ok. Po wejściu na licytowane domeny też jest ok. Ale jeżeli przejdę w panelu w obserwowane domeny, to na liście wyświetla się już 249zł netto jako cena do przebicia. To chyba nie powinno tak być. Wszystko znika, jak moja oferta jest aktualnie najwyższa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewnie błąd, jeszcze dziś się tym zajmiemy.

 

Edycja: poprawione

Edited by Interson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka dni temu desperacko próbowałem skontaktować się z BOK w sprawie wstrzymania aktywności na moim koncie/przedłużenia płatności, gdyż w wyniku wypadku wylądowałem na urazówce (od 19.04 do 24.04), a nie ma kto za mnie się tym zająć.

0 801... - nie działa z tel. komórkowych. Dzwonię więc na *714 714. Pomijam fakt, że numer jest płatny jak za zboże (o zgrozo - nawet teleturnieje na TVNie mają taniej!), a nagranie z Ivony BARDZO POWOLI (caps lock celowy) tłumaczy mi jakie to fantastyczne jest Premium.pl. Kiedy wreszcie odzywa się "menu" wybranie jakiegokolwiek wewnętrznego (czy to 1, czy 2) kończy się komunikatem o błędnym numerze.

Oczywiście przez cały ten czas nikt z Premium nie raczył zadzwonić do mnie - chociaż logika podpowiada, że jak ktoś od X dni nie odwiedzał konta na portalu, nie czyta maili i nie opłacił przechwyconych adresów - a wcześniej robił to terminowo - to może rzeczywiście coś się stało.

 

Efekty:

- narąbany rachunek za telefon,

- opłaciłem opłatę karną (123 PLN) za odblokowanie konta,

- straciłem kilka bardzo fajnych adresów,

- kilka godzin po odblokowaniu konta, Premium.pl ponownie je zablokowało, wzywając do zapłaty ponownej opłaty karnej, za te same nieprzechwycone adresy, które podejrzewam, że przepadły,

- reasumując: muszę po raz drugi zapłacić tą samą karę + kasę za coś, czego nie dostanę.

 

Genius! Zamiast klecić przy pierdółkach w portalu, proponuję zreorganizować zaplecze, bo co najmniej kuleje...

Edited by Geekboy68k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium.pl jest giełdą internetową, a nie telefoniczną. Korespondencja z nami również przebiega przede wszystkim elektronicznie. Jeśli już zdarzy się paląca sytuacja i konieczny jest kontakt telefoniczny, trzeba liczyć się z tym, że będzie on mniej komfortowy (nie tylko z powodu mało wygodnej formy operowania nazwami czy kosztów połączenia, ale przede wszystkim z powodu ograniczonej możliwości wykonywania zleceń z poziomu połączeń głosowych). Co do opłat - wkrótce dostępny będzie zwykły numer stacjonarny.

 

Odnośnie przypomnień, to oferujemy wiadomości SMS dla kont prostych oraz telefoniczny kontakt przy wygasaniu terminu płatności większych zakupów. Jeśli zależy Ci na kontakcie telefonicznym ze strony serwisu przy każdym upływającym terminie, politykę taką prowadzi wielu rejestratorów posiadających odpowiednio dostosowany cennik usług.

 

Tymczasem postanowiłem sobie zadzwonić pod infolinię i potwierdzam - wstępny komunikat się ciągnie i nie jest ani trochę atrakcyjny. Przekażę informację do odpowiednich osób, aby wiadomość została skrócona do minimum.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z takimi aukcjami powinno się coś robić:

https://premium.pl/dremotywatory.pl

 

Przecież ta domena nawet ruchu z botów nie może mieć - ruch jest w 100% nabity przez sprzedającego.

 

Popieram Anubisa , wnioskuje o zawieszenie tego uzytkownika za jawne oszustwa Ci ktorzy siedza w domenach dluzej wiedza na "gole oko" ze domena ma przekłamany ruch . Nie moze byc takich sytuacji , licze na reakcje wlascicieli serwisu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram Anubisa , wnioskuje o zawieszenie tego uzytkownika za jawne oszustwa Ci ktorzy siedza w domenach dluzej wiedza na "gole oko" ze domena ma przekłamany ruch . Nie moze byc takich sytuacji , licze na reakcje wlascicieli serwisu.

 

Nawiązując jeszcze do tematu aukcji. Analiza wykazała, że ruch został zakupiony za pomocą serwisu http://www.surf4web.com. Jeszcze dziś wprowadzimy rozwiązanie informujące o źródłach ruchu.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efekty:

- narąbany rachunek za telefon,

- opłaciłem opłatę karną (123 PLN) za odblokowanie konta,

- straciłem kilka bardzo fajnych adresów,

- kilka godzin po odblokowaniu konta, Premium.pl ponownie je zablokowało, wzywając do zapłaty ponownej opłaty karnej, za te same nieprzechwycone adresy, które podejrzewam, że przepadły,

- reasumując: muszę po raz drugi zapłacić tą samą karę + kasę za coś, czego nie dostanę.

 

Prostując: żadne adresy nie przepadły (po odblokowaniu konta wciąż jest możliwość ich nabycia - nie jest to regułą, ale w tym przypadku akurat tak jest, dzięki szybkiemu kontaktowi z Twojej strony), zaś kara nie została ponownie naliczona za te same domeny, a za inne, które były do opłacenia i nie zostały opłacone już po odblokowaniu. Szczegóły masz na mailu. BTW Kontakt telefoniczny służy uzyskaniu doraźnej informacji/pomocy np. na temat zakupu domeny czy finalizacji transakcji, natomiast i tak nic by nie dało wnioskowanie tą drogą o przedłużenie terminu płatności, gdyż nikt w BOK nie ma takich umocowań.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdzie się podział odnośnik "TANIE DOMENY" ???

 

Zniknął. <_<

Tanie domeny masz pod Giełda domen/Wyprzedaż.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy mieć włączony sklep w ustawieniach publicznego profilu i posiadać w nim przynajmniej 10 ofert.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wpisaniu dowolnego słowa do wyszukania w pole Znajdź domenę (na stronie swojego sklepu) i kliknięciu Szukaj zawsze przekierowuje mnie na główną stronę sklep.premium.pl z wykazem wszystkich kategorii. Proszę o sprawdzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wątek dosyć długi, a nie pamiętam czy już proponowałem, albo nie wiem, czy ktoś już zgłaszał propozycję...

 

Mianowicie, przy rejestracji domeny/przenosinach, dobrze by było, gdyby były proponowane stare ustawienia, jeśli domena była wcześniej w panelu. Często bywają to domeny z przechwytu, albo uprzednio nieprzedłużone. Ustawianie na nowo przekierowań, albo wpisów dns bywa czasem męczące. Poza tym bywa i tak, że się o tym zapomina. A tak, cyk pyk i zapominamy o domenie aż do kolejnego przedłużenia, albo propozycji od KK... ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Empireus - ze względów bezpieczeństwa i prywatności, po usunięciu domeny z panelu nie przechowujemy już tego typu informacji. Od statystyk, przez ustawienia, wszystko jest usuwane z systemu. W bazie pozostają jedynie dane, które tyczą się transakcji (oraz garstka informacji wymaganych do prawidłowego funkcjonowania wrażliwych elementów systemu). Dodając do tego fakt, że domena w międzyczasie może trafić do innych użytkowników - udostępnienie takich informacji byłoby zbyt ryzykowne i skomplikowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Empireus - ze względów bezpieczeństwa i prywatności, po usunięciu domeny z panelu nie przechowujemy już tego typu informacji. Od statystyk, przez ustawienia, wszystko jest usuwane z systemu. W bazie pozostają jedynie dane, które tyczą się transakcji (oraz garstka informacji wymaganych do prawidłowego funkcjonowania wrażliwych elementów systemu). Dodając do tego fakt, że domena w międzyczasie może trafić do innych użytkowników - udostępnienie takich informacji byłoby zbyt ryzykowne i skomplikowane.

To może chociaż zdefiniowanie jakiegoś szablonu dla nowo przybyłych (i nie tylko) domen? Ale nie jak obecnie z samymi dns (zwie się to bodajże "parking"), ale j/w gdzie można ustawić przekierowanie, i/albo kilka rekordów itp? To już chyba nie jest niebezpieczne? ;>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×