zabaco 1,339 Report post Posted June 6, 2013 Domena .pl (jeśli nie jest zablokowana do transferu: 5 dni po rejestracji bądź po ostatnim transferze) powinna być widoczna w home.pl po 15 min od wystawienia. Jeśli masz przykład domeny, która spełnia te warunki a nie jest widoczna, prośba o podanie jej nazwy. Teraz się zgadza wszystko, a co z pakietami ? Share this post Link to post Share on other sites
Tuśka 18 Report post Posted June 7, 2013 Teraz się zgadza wszystko, a co z pakietami ? Obecnie pakiety nie są wyświetlane w home.pl. Share this post Link to post Share on other sites
K@mil 25 Report post Posted June 8, 2013 mam takie pytanie: czy premium.pl planuje kiedykolwiek wprowadzić możliwość wystawiania opcji na aukcje? Mam kilkanaście "rodzynków", które chciałbym spieniężyć i szukam jakiegoś wygodnego sposobu Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted June 11, 2013 (edited) Nie działają hurtowe operacje na domenach w zakładce "Sprzedaż". Zmieniam np. dla 50 domen cenę, klikam zapisz zaznaczone, strona się odświeża, a ceny nie zmieniają się... Próbowałem też usunąć wszystkie domeny hurtowo z giełdy, żeby dodać je ponownie i hurtowe usunięcie przynosi taki sam efekt, czyli strona odświeża się, a domena nadal są wystawione na giełdzie. Edited June 11, 2013 by CzarnyElo Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted June 14, 2013 Halo!? Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted June 14, 2013 CzarnyElo: musisz napisać do DOK. Przy okazji informuję, że udostępniliśmy changelog premium.pl: https://premium.pl/changelog.html Share this post Link to post Share on other sites
AW 24 Report post Posted June 15, 2013 Co do poruszonej kilka postow wczesniej kwestii indeksacji domen z Premium w Home. Jesli Premium jest tak bardzo elastyczne w spelnianiu zyczen uzytkownikow (a wiemy ze jest:), prosze o umozliwienie indeksacji w home tych domen, ktore sa zarzadzane w kontach podmiotow zagranicznych. W moim przypadku to bylo problemem niewyswietlania ofert w Home. Technicznie i prawnie (ksiegowo) to przeciez nic trudnego - wystawiam rachunek lub fakture VAT ze stawka np (0%) dla Premium/Home, Premium/home odlicza sobie koszt wiec nie jest nic do tylu, nabywcy (zazwyczaj z Polski) dolicza sie VAT, takze nie bedac nic do tylu. Wszyscy zadowoleni, brak trudnosci ksiegowych. Kilkukrotnie podkreslalem, ze synergia Premium/Home jest kolosalnym atutem Premium i to wszystkim moze wyjsc bardzo na plus i jestem rozczarowany, ze moje konto nie lapie sie do tej funkcjonalnosci. ~AW Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 15, 2013 Jeśli masz europejski VAT-id zgłoszony do VIES, to oczywiście jest taka możliwość, ale jeśli nie, to nie mamy jak się rozliczyć. Wszystko zależy wyłącznie od typu konta, wszystkie "firmowe" domeny są normalnie dostępne do zakupu w home.pl. Share this post Link to post Share on other sites
AW 24 Report post Posted June 15, 2013 (edited) Jeśli masz europejski VAT-id zgłoszony do VIES, to oczywiście jest taka możliwość, ale jeśli nie, to nie mamy jak się rozliczyć. Wszystko zależy wyłącznie od typu konta, wszystkie "firmowe" domeny są normalnie dostępne do zakupu w home.pl. Dlaczego jeśli nie jestem platnikiem VAT, nie mamy się jak rozliczyc? Po prostu Wasza cena bylaby wyższa o VAT, ale netto niezmiennie (wylaczajac dodawana prowizje). Analogicznie dlaczego problemem miałaby być amerykańska LLC z Delaware - rachunek lub faktura byłyby wystawiane. A VAT każdy wg. wlasnych regulacji. Edited June 15, 2013 by AW Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 15, 2013 LLC nie jest problemem, ale europejska firma bez zgłoszenia w VIES już tak. Rozliczenia z osobami fizycznymi to już zupełnie inna bajka i nawet w obrębie Polski jest to problematyczne (w najbliższych dniach ogłoszę zmiany, które wprowadzimy na tym polu od 1.07). Share this post Link to post Share on other sites
AW 24 Report post Posted June 15, 2013 LLC nie jest problemem, ale europejska firma bez zgłoszenia w VIES już tak. Rozliczenia z osobami fizycznymi to już zupełnie inna bajka i nawet w obrębie Polski jest to problematyczne (w najbliższych dniach ogłoszę zmiany, które wprowadzimy na tym polu od 1.07). Czyli LLC jednak kwalifikowałoby się do tej funkcjonalności, tak? (z supportu otrzymałem inną informację). Za dalsze info będę wdzięczny prywatnie lub na forum, jesli temat moze byc ciekawy takze dla innych. Z gory dzięki. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 15, 2013 Firmy zagraniczne spoza EU mogą sprzedawać z fakturowaniem premium.pl, na podobnych zasadach jak polskie firmy nievatowe; zerknę wieczorem na Twój ticket i zweryfikuję odpowiedź. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted June 16, 2013 Co się stało z filtrami antyspamowymi dla wiadomości wysyłanych przez formularz Premium.pl? Przestały działać bez jakichkolwiek zmian w ustawieniach/konfiguracji. Od jakiegoś czasu w związku z tym przestał także przychodzić mail zbiorczy dot. wiadomości uznanych przez system za spam, który Premium.pl przysyłało na koniec dnia. Share this post Link to post Share on other sites
entersite 118 Report post Posted June 19, 2013 Od kilku godzin nie otwierają się strony z ofertą. Dnsy ustawione są na: domain.for.sale.at.premium.pl, domena.do.kupienia.w.premium.pl o co chodzi? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 19, 2013 Od kilku godzin nie otwierają się strony z ofertą. Dnsy ustawione są na: domain.for.sale.at.premium.pl, domena.do.kupienia.w.premium.pl o co chodzi? Chodzi oczywiście o zwiększenie zasięgu i szans na sprzedaż domeny. Nie wiem natomiast dlaczego nie otwierają Ci się strony z oferta, dnsy działają prawidłowo, sprawdziłem na wyrywki kilka domen swoich i cudzych (np. rlz.pl, zen.com.pl), i dla każdej działa ok (otwiera się strona sklepu dla danej domeny). Spróbuj coś tam poodświeżać w cache na przykład. Jeśli ktoś ma podobny problem, to będę wdzięczny za zgłoszenie do BOK. Share this post Link to post Share on other sites
entersite 118 Report post Posted June 19, 2013 Nie działają, zen.com.pl i rlz.pl też nie. Sprawdzałem na kilku komputerach i na telefonie. Te, które są ustawione na ns1.premium i ns2.premium działają dobrze. Zgłosiłem do boku o godz .13 (RRJ-59654-916) Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted June 19, 2013 Od kilku godzin nie otwierają się strony z ofertą. Dnsy ustawione są na: domain.for.sale.at.premium.pl, domena.do.kupienia.w.premium.pl o co chodzi? Potwierdzam, U mnie też nie działają przekierowania url. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 19, 2013 Ok, dzięki za info. Może Wam się po prostu jeszcze nie rozpropagowały hosty, rano to sprawdzimy. Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted June 20, 2013 Zaszły jakieś zmiany w wyglądzie ? Tzn. po kliknięciu w ikonę Lista Domen jest przestawiony cały pasek z opisem - Dane podstawowe - Dane dodatkowe - Sprzedaż itp. trochę jest nierówno, może dlatego, że pasek Stan-Nazwa - Rejestracja jest ruchomy przy przeglądaniu w dół/górę listy domen ? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 20, 2013 Zaszły jakieś zmiany w wyglądzie ? Tzn. po kliknięciu w ikonę Lista Domen jest przestawiony cały pasek z opisem - Dane podstawowe - Dane dodatkowe - Sprzedaż itp. trochę jest nierówno, może dlatego, że pasek Stan-Nazwa - Rejestracja jest ruchomy przy przeglądaniu w dół/górę listy domen ?Na chwilę coś się zepsuło przy wgrywaniu zmian, już est ok. :-) Share this post Link to post Share on other sites
przemek30 194 Report post Posted June 20, 2013 Na chwilę coś się zepsuło przy wgrywaniu zmian, już est ok. :-) Przemek dziękuję za szybką odpowiedź. Jak zawsze duży PLUS Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted June 20, 2013 Pierwszy raz mam taką sytuację w premium przy sprawdzaniu whois wychodzi taki komunikat Wykorzystano dzienny limit sprawdzania danych WHOIS (10). Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted June 20, 2013 Pierwszy raz mam taką sytuację w premium przy sprawdzaniu whois wychodzi taki komunikatReklamacje należy zgłaszać do NASK, który przyznaje partnerom limity whois na żenującym poziomie, nie ma zupełnie czym się dzielić. Share this post Link to post Share on other sites
Dick 122 Report post Posted June 24, 2013 Domeny z DNS ustawionym na "domain.for.sale.at.premium.pl, domena.do.kupienia.w.premium.pl" nie mają spełnionego warunku "skieruj domenę na ofertę" w boxie "zwiększ zainteresowanie" - a za tym idzie warunek ten nie zalicza się do liczby warunków pozwalajacej na obniżkę prowizji od sprzedaży. Share this post Link to post Share on other sites
Interson 168 Report post Posted June 24, 2013 Dzięki - poprawione. Jeśli błędnie Ci uznało zawyżoną prowizję, skontaktuj się z DOK powołując się na ten błąd. Share this post Link to post Share on other sites