Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Też mnie zdziwko złapało.

L'art pour l'art, potrzebne zupełnie dla nikogo.

Po zmianach przeprowadzonych przez dropped kilka miesięcy temu odnośnie ukrycia bezpośredniego kontaktu do sprzedającego i zmiany wyglądu strony ofertowej, ilość ofert i zapytań spadła min. o 60%, teraz poprzez wydłużenie drogi kontaktu ilość transakcji spadnie o kolejne 30%, ale sądzę że to nie wystarczy i celem dropped jest doprowadzenie ilości sprzedaży na giełdzie do magicznego 0.

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites
* Oczywiste jest to, że jeżeli zlecenie odnowienia domeny zostanie złożone i domena zostanie wytransferowana to klient otrzymuje zwrot kosztów odnowienia.

A transfer wewnętrzny? Co wtedy?

 

PS: Jeśli potrzebuję koszty w 01/2012 i "przedłużę" np. 100 domen to otrzymam FV!

 

W 01.02.2012 zmienię zdań i wytransferuję poza AM, to dropped/AM wystawi FV korygujący zgodnie z prawem Cypryjskim?

 

PPS: To jest prawdziwe pytanie, jeszcze nigdy nie wiedziałem FV-EU korygujący i nie wiem, jak będzie to wyglądać w podsumowanie VAT-EU (deklaracja).

Edited by seomi

Share this post


Link to post
Share on other sites
W związku z tym, stworzyłem dla naszych klientów forum dyskusyjne w obrębie naszej strony na FaceBooku:

http://forum.aftermarket.pl/

 

Można tam zadawać pytania i prowadzić dyskusje na temat naszego serwisu, a w dykusjach tych będą regularnie uczestniczyć pracownicy naszej firmy.

Czy to ma być żart ???

 

Jaka osoba, która porusza się w internecie kilka(naście) lat, powinien wiedzieć, że taki rodzaj forum to nie jest to, co 80/90%+ userów AM/dropped chce.

 

Kiedy to na szybko poczytałem, miałem nadzieję, że będzie to "normalne" forum supportu/dyskusje, jak mają wiele inne (dużych) firm - ale nie na FB!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Absolutnie nie możemy akceptować takiej sytuacji, jeżeli nie chcemy by Dropped zamienił się w fabrykę typu Nazwa lub Home. Te forum to najlepsze i jedyne miejsce do omówienia istotnych spraw, a kwestię moderacji można łatwo zmienić.

 

Argumenty przeciw zmianie sposobu przedłużania domen są zbyt oczywiste, ta sprawa jest prosta, trzeba wrócić do poprzedniego rozwiązania, bo będą same szkody z tego.

 

Jak Dropped wprowadza istotne zmiany, tak jak zmiana przedłużeń, czy teraz numery telefonów, to co szkodzi umieścić wcześniej informację i pokazać testowo jak to będzie wyglądało. Takich sytuacji jest niedużo, a znacznie by to polepszyło komunikację i wizerunek. Dropped zamiast zadbać o wizerunek i zamienić sytuację w korzyść, niszczy swoje atuty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tylko, że taka prezentacje numeru, ewidentnie sugeruje, że po drugiej stronie jest sprzedający, mam nadzieję, że ewentualne negocjacje pozostawicie sprzedającemu

;) to jest jakaś masakra... chyba najwyższy czas brać nogi za pas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tym telefonem to rzeczywiscie lekka przesada-na stronie oferty sprzedaży najbardziej rzuca się w oczy. Jest przecież zakładka pomoc i tam są wszystkie informację dotyczące sprzedaży-kupna domeny, ewentualnie tam można umieścić ten numer.

Mam nadzieje że dropped uwzględni głosy swoich klientów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna perełka po zmianie sposobu przedłużania- brak możliwości transferu domeny ;) Co z tego, że wygasa w 2014 roku, skoro jeszcze się nie odnowiła i według danych whois wygasa za kilka dni. Nie przetransferujesz- zbyt krótki czas.

 

 

I wyobraźmy sobie sytuację, że sprzedajesz domenę klientowi, on wpłaca pieniądze a tu... zonk. Musi czekać, nie będzie transferu.

 

Ciekawe czy uwierzy, że tak musi być, czy zacznie podejrzewać oszustwo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cytat z innego wątku:

Udział Michau Enterprises Ltd. w obsłudze polskich domen spada z 9,96% do 9,09%

 

Niech to da do myślenia czy warto tak sobie luźno traktować głosy klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Działają ;)

 

 

Zmieniłam przekierowanie jednej z moich domen już około 2 godziny temu i nadal nie przekierowuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Zainteresowany kupnem tej domeny? Zadzwoń na naszą infolinię dla kupujących:

(12) 379 48 66 (w dni powszednie od 9:00 do 16:00) "

 

taki komunikat widoczny jest przy domenie, która jest na giełdzie, jeszcze kilka godzin na pewno tego nie było. Zadzwoniłem przed chwilą, po kilku sygnałach odbiera zaspany głos i mówi "halooo".

To jakaś nowa zmiana AM ?

 

mi się to podoba, przynajmniej dropped wykona tą prace za mnie. jest wiele dziwnych klientów, którzy muszą koniecznie rozmawiać, najgorsi są ci, któzy chcą się spotykać osobiście

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do odnowień domen i ostatnimi zawirowaniami z tym tematem w Dropped, zalecam zamiast wylewać żale na forum, napisać ticket do supportu, bo mi bez problemu został przywrócony stary system odnowień ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co do odnowień domen i ostatnimi zawirowaniami z tym tematem w Dropped, zalecam zamiast wylewać żale na forum, napisać ticket do supportu, bo mi bez problemu został przywrócony stary system odnowień ;)

 

Napiszę za siebie- nie wylewam żali, a wyrażam swoją opinię. Poza tym nie prosiłem o zmianę systemu na "lepszy", a skoro nie jest to zmiana obligatoryjna, jak wynika z Twojego przykładu, to każdy z użytkowników powinien być o nią zapytany i mieć możliwość wyboru sposobu odnawiania przed jego automatyczną zmianą. Lub zostać poinformowanym o istnieniu takiej możliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Co do odnowień domen i ostatnimi zawirowaniami z tym tematem w Dropped, zalecam zamiast wylewać żale na forum, napisać ticket do supportu, bo mi bez problemu został przywrócony stary system odnowień ;)

Jeszcze przedwczoraj chciałeś "brać nogi za pas", a dzisiaj cieszysz się, że "oddali Ci zabawkę". Nie pomyślałeś o tym, że tylko dlatego oddali zabawkę, że jak to napisałeś ktoś wylewał żale na forum. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cockney, Pan_Grzegorz macie rację, nikogo nie oskarżam/obwiniam za żale na forum, bo to zapewne one wpłynęły na taką, a nie inną decyzję. Źle to ująłem w poście za co sorki, w skrócie chodziło mi tylko o taki przekaz, żeby oprócz pisania na forum zgłaszać także masowo sprawę na tickety, bo jak widać Dropped oficjalnie opuściło forum i tutaj nie możemy liczyć na wiążące decyzje...

 

Wracając do sprawy w tym samym tickecie napisałem o usunięcie tej śmiesznej funkcjonalności, jaką jest konsultant i nr telefonu przy każdej domenie na giełzie, zobaczymy co z tego wyniknie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwne... jakiś czas temu wrócił na forum Przemek, teraz zaś radykalnie ograniczył pisanie Michał...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cockney, Pan_Grzegorz macie rację, nikogo nie oskarżam/obwiniam za żale na forum, bo to zapewne one wpłynęły na taką, a nie inną decyzję. Źle to ująłem w poście za co sorki, w skrócie chodziło mi tylko o taki przekaz, żeby oprócz pisania na forum zgłaszać także masowo sprawę na tickety, bo jak widać Dropped oficjalnie opuściło forum i tutaj nie możemy liczyć na wiążące decyzje...

Napisałem ticketa z tym co myślę o tych zmianach zaraz po ich wprowadzeniu, więc sądzę że gdyby wówczas była możliwość wyboru sposobu przedłużania to support by mnie poinformował. Tak, czy inaczej dziękuję, że podzieliłeś się publicznie tą informacją. ;)

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napisałem ticketa z tym co myślę o tych zmianach zaraz po ich wprowadzeniu, więc sądzę że gdyby wówczas była możliwość wyboru sposobu przedłużania to support by mnie poinformował. Tak, czy inaczej dziękuję, że podzieliłeś się publicznie tą informacją. ;)

 

Potwierdzam, również poprosiłem support o przywrócenie poprzedniej metody przedłużania domen na moim koncie i zostało to zrobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na jednej z podstron AM gdzie jest oferta sprzedaży domeny widnieje numer telefonu: 123977636, obok tego numeru telefonu jest podana informacja,

 

Zainteresowany kupnem tej domeny? Zadzwoń na naszą infolinię dla kupujących:

(12) 397 76 36 (w dni powszednie od 9:00 do 16:00)

Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące procesu zakupu domeny.

 

Kiedy zadzwoniłem na wskazany numer telefonu aby uzyskać dodatkowe informacje otrzymałem komunikat:

Witamy w serwisie After Market.pl prosimy czekać na zgłoszenie się konsultanta, następnie pojawia się drugi komunikat:

 

Za niski stan konta, aby nawiązać połączenie z wybranym numerem.

 

Następnie połączenie zostało przerwane.

 

Moje pytanie brzmi. Po co podawać taki numer, skoro nie można się dodzwonić na wskazany numer. Wydaje mi się, że nie wygląda to poważnie.

 

Moja sugestia jest taka:

- albo doładować numer na tyle aby powyższe komunikaty o braku środków nie pojawiały się

- albo wykasowac numer telefonu ze stron ofert sprzedaży

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do jakiej kwoty Kup Teraz domena wystawiana na aftermarket jest rownoczesnie wystawiana na Allegro ? (jakis czas temu pamietam ze bylo info ze ze wzgledu na zmiane cennika Allegro tylko domeny do jakies kwoty beda bezplatnie wystawiane rowniez na Allegro)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do jakiej kwoty Kup Teraz domena wystawiana na aftermarket jest rownoczesnie wystawiana na Allegro ? (jakis czas temu pamietam ze bylo info ze ze wzgledu na zmiane cennika Allegro tylko domeny do jakies kwoty beda bezplatnie wystawiane rowniez na Allegro)

 

Jeśli dobrze pamiętam, to wyłącznie te do 250 PLN

 

Dlatego też tyle ofert po 249 na allegro

Edited by polmajk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki tez cos tak pamietalem, ale nie moglem znalezc tego nigdzie w postach ani na stronach dropped/aftermarket

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeśli dobrze pamiętam, to wyłącznie te do 250 PLN

 

Dlatego też tyle ofert po 249 na allegro

i to był moim zdaniem zły ruch

 

współpraca z allegro zmotywowała mnie do ustalenia cen kup teraz i przeniesienia paru lepszych domen do aftermarket. sprzedała sie ejdna fajna domena i liczyłem na kontynuację, atu klops

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jeszcze pytanie o integracje z sedo.

Czy wystarczy ze ustawie parking na sedo i oferty z Kup Teraz opublikuja sie w sedo czy musze zmieniac cos w DNSach?

Czy w przypadku zakupu transakcja idzie przez sedo?

Co jak domena jest sprzedawana za niska kwote np 200 zl - czy prowizja sedo nie zje wiekszosci/calosci (jak dobrze pamietam tam byly wysokie oplaty startowe za sprzedaz chyba 50 czy 100 USD)

Czy ktos moze ma doswiadczenie?

Edited by mag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×