Pan_Grzegorz 921 Report post Posted January 31, 2012 (edited) Też mnie zdziwko złapało. L'art pour l'art, potrzebne zupełnie dla nikogo. Po zmianach przeprowadzonych przez dropped kilka miesięcy temu odnośnie ukrycia bezpośredniego kontaktu do sprzedającego i zmiany wyglądu strony ofertowej, ilość ofert i zapytań spadła min. o 60%, teraz poprzez wydłużenie drogi kontaktu ilość transakcji spadnie o kolejne 30%, ale sądzę że to nie wystarczy i celem dropped jest doprowadzenie ilości sprzedaży na giełdzie do magicznego 0. Edited January 31, 2012 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted January 31, 2012 (edited) * Oczywiste jest to, że jeżeli zlecenie odnowienia domeny zostanie złożone i domena zostanie wytransferowana to klient otrzymuje zwrot kosztów odnowienia. A transfer wewnętrzny? Co wtedy? PS: Jeśli potrzebuję koszty w 01/2012 i "przedłużę" np. 100 domen to otrzymam FV! W 01.02.2012 zmienię zdań i wytransferuję poza AM, to dropped/AM wystawi FV korygujący zgodnie z prawem Cypryjskim? PPS: To jest prawdziwe pytanie, jeszcze nigdy nie wiedziałem FV-EU korygujący i nie wiem, jak będzie to wyglądać w podsumowanie VAT-EU (deklaracja). Edited January 31, 2012 by seomi Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted January 31, 2012 W związku z tym, stworzyłem dla naszych klientów forum dyskusyjne w obrębie naszej strony na FaceBooku:http://forum.aftermarket.pl/ Można tam zadawać pytania i prowadzić dyskusje na temat naszego serwisu, a w dykusjach tych będą regularnie uczestniczyć pracownicy naszej firmy. Czy to ma być żart ??? Jaka osoba, która porusza się w internecie kilka(naście) lat, powinien wiedzieć, że taki rodzaj forum to nie jest to, co 80/90%+ userów AM/dropped chce. Kiedy to na szybko poczytałem, miałem nadzieję, że będzie to "normalne" forum supportu/dyskusje, jak mają wiele inne (dużych) firm - ale nie na FB! Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted January 31, 2012 Absolutnie nie możemy akceptować takiej sytuacji, jeżeli nie chcemy by Dropped zamienił się w fabrykę typu Nazwa lub Home. Te forum to najlepsze i jedyne miejsce do omówienia istotnych spraw, a kwestię moderacji można łatwo zmienić. Argumenty przeciw zmianie sposobu przedłużania domen są zbyt oczywiste, ta sprawa jest prosta, trzeba wrócić do poprzedniego rozwiązania, bo będą same szkody z tego. Jak Dropped wprowadza istotne zmiany, tak jak zmiana przedłużeń, czy teraz numery telefonów, to co szkodzi umieścić wcześniej informację i pokazać testowo jak to będzie wyglądało. Takich sytuacji jest niedużo, a znacznie by to polepszyło komunikację i wizerunek. Dropped zamiast zadbać o wizerunek i zamienić sytuację w korzyść, niszczy swoje atuty. Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted February 1, 2012 tylko, że taka prezentacje numeru, ewidentnie sugeruje, że po drugiej stronie jest sprzedający, mam nadzieję, że ewentualne negocjacje pozostawicie sprzedającemu to jest jakaś masakra... chyba najwyższy czas brać nogi za pas? Share this post Link to post Share on other sites
czwagier 0 Report post Posted February 1, 2012 Z tym telefonem to rzeczywiscie lekka przesada-na stronie oferty sprzedaży najbardziej rzuca się w oczy. Jest przecież zakładka pomoc i tam są wszystkie informację dotyczące sprzedaży-kupna domeny, ewentualnie tam można umieścić ten numer. Mam nadzieje że dropped uwzględni głosy swoich klientów Share this post Link to post Share on other sites
Cockney 94 Report post Posted February 1, 2012 Kolejna perełka po zmianie sposobu przedłużania- brak możliwości transferu domeny Co z tego, że wygasa w 2014 roku, skoro jeszcze się nie odnowiła i według danych whois wygasa za kilka dni. Nie przetransferujesz- zbyt krótki czas. I wyobraźmy sobie sytuację, że sprzedajesz domenę klientowi, on wpłaca pieniądze a tu... zonk. Musi czekać, nie będzie transferu. Ciekawe czy uwierzy, że tak musi być, czy zacznie podejrzewać oszustwo... Share this post Link to post Share on other sites
dlp 1 Report post Posted February 1, 2012 cytat z innego wątku: Udział Michau Enterprises Ltd. w obsłudze polskich domen spada z 9,96% do 9,09% Niech to da do myślenia czy warto tak sobie luźno traktować głosy klientów. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 1, 2012 Działają wam przekierowania ? Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
bartxx86 243 Report post Posted February 1, 2012 Działają wam przekierowania ? Pozdrawiam Działają Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 1, 2012 Działają Zmieniłam przekierowanie jednej z moich domen już około 2 godziny temu i nadal nie przekierowuje... Share this post Link to post Share on other sites
Paul 3 Report post Posted February 2, 2012 "Zainteresowany kupnem tej domeny? Zadzwoń na naszą infolinię dla kupujących:(12) 379 48 66 (w dni powszednie od 9:00 do 16:00) " taki komunikat widoczny jest przy domenie, która jest na giełdzie, jeszcze kilka godzin na pewno tego nie było. Zadzwoniłem przed chwilą, po kilku sygnałach odbiera zaspany głos i mówi "halooo". To jakaś nowa zmiana AM ? mi się to podoba, przynajmniej dropped wykona tą prace za mnie. jest wiele dziwnych klientów, którzy muszą koniecznie rozmawiać, najgorsi są ci, któzy chcą się spotykać osobiście Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted February 3, 2012 Co do odnowień domen i ostatnimi zawirowaniami z tym tematem w Dropped, zalecam zamiast wylewać żale na forum, napisać ticket do supportu, bo mi bez problemu został przywrócony stary system odnowień Share this post Link to post Share on other sites
Cockney 94 Report post Posted February 3, 2012 Co do odnowień domen i ostatnimi zawirowaniami z tym tematem w Dropped, zalecam zamiast wylewać żale na forum, napisać ticket do supportu, bo mi bez problemu został przywrócony stary system odnowień Napiszę za siebie- nie wylewam żali, a wyrażam swoją opinię. Poza tym nie prosiłem o zmianę systemu na "lepszy", a skoro nie jest to zmiana obligatoryjna, jak wynika z Twojego przykładu, to każdy z użytkowników powinien być o nią zapytany i mieć możliwość wyboru sposobu odnawiania przed jego automatyczną zmianą. Lub zostać poinformowanym o istnieniu takiej możliwości. Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted February 3, 2012 Co do odnowień domen i ostatnimi zawirowaniami z tym tematem w Dropped, zalecam zamiast wylewać żale na forum, napisać ticket do supportu, bo mi bez problemu został przywrócony stary system odnowień Jeszcze przedwczoraj chciałeś "brać nogi za pas", a dzisiaj cieszysz się, że "oddali Ci zabawkę". Nie pomyślałeś o tym, że tylko dlatego oddali zabawkę, że jak to napisałeś ktoś wylewał żale na forum. Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted February 3, 2012 Cockney, Pan_Grzegorz macie rację, nikogo nie oskarżam/obwiniam za żale na forum, bo to zapewne one wpłynęły na taką, a nie inną decyzję. Źle to ująłem w poście za co sorki, w skrócie chodziło mi tylko o taki przekaz, żeby oprócz pisania na forum zgłaszać także masowo sprawę na tickety, bo jak widać Dropped oficjalnie opuściło forum i tutaj nie możemy liczyć na wiążące decyzje... Wracając do sprawy w tym samym tickecie napisałem o usunięcie tej śmiesznej funkcjonalności, jaką jest konsultant i nr telefonu przy każdej domenie na giełzie, zobaczymy co z tego wyniknie... Share this post Link to post Share on other sites
blazej 79 Report post Posted February 3, 2012 Dziwne... jakiś czas temu wrócił na forum Przemek, teraz zaś radykalnie ograniczył pisanie Michał... Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted February 3, 2012 (edited) Cockney, Pan_Grzegorz macie rację, nikogo nie oskarżam/obwiniam za żale na forum, bo to zapewne one wpłynęły na taką, a nie inną decyzję. Źle to ująłem w poście za co sorki, w skrócie chodziło mi tylko o taki przekaz, żeby oprócz pisania na forum zgłaszać także masowo sprawę na tickety, bo jak widać Dropped oficjalnie opuściło forum i tutaj nie możemy liczyć na wiążące decyzje... Napisałem ticketa z tym co myślę o tych zmianach zaraz po ich wprowadzeniu, więc sądzę że gdyby wówczas była możliwość wyboru sposobu przedłużania to support by mnie poinformował. Tak, czy inaczej dziękuję, że podzieliłeś się publicznie tą informacją. Edited February 3, 2012 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted February 3, 2012 Napisałem ticketa z tym co myślę o tych zmianach zaraz po ich wprowadzeniu, więc sądzę że gdyby wówczas była możliwość wyboru sposobu przedłużania to support by mnie poinformował. Tak, czy inaczej dziękuję, że podzieliłeś się publicznie tą informacją. Potwierdzam, również poprosiłem support o przywrócenie poprzedniej metody przedłużania domen na moim koncie i zostało to zrobione. Share this post Link to post Share on other sites
oyer 4 Report post Posted February 6, 2012 na jednej z podstron AM gdzie jest oferta sprzedaży domeny widnieje numer telefonu: 123977636, obok tego numeru telefonu jest podana informacja, Zainteresowany kupnem tej domeny? Zadzwoń na naszą infolinię dla kupujących: (12) 397 76 36 (w dni powszednie od 9:00 do 16:00) Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące procesu zakupu domeny. Kiedy zadzwoniłem na wskazany numer telefonu aby uzyskać dodatkowe informacje otrzymałem komunikat: Witamy w serwisie After Market.pl prosimy czekać na zgłoszenie się konsultanta, następnie pojawia się drugi komunikat: Za niski stan konta, aby nawiązać połączenie z wybranym numerem. Następnie połączenie zostało przerwane. Moje pytanie brzmi. Po co podawać taki numer, skoro nie można się dodzwonić na wskazany numer. Wydaje mi się, że nie wygląda to poważnie. Moja sugestia jest taka: - albo doładować numer na tyle aby powyższe komunikaty o braku środków nie pojawiały się - albo wykasowac numer telefonu ze stron ofert sprzedaży Share this post Link to post Share on other sites
mag 82 Report post Posted February 6, 2012 Do jakiej kwoty Kup Teraz domena wystawiana na aftermarket jest rownoczesnie wystawiana na Allegro ? (jakis czas temu pamietam ze bylo info ze ze wzgledu na zmiane cennika Allegro tylko domeny do jakies kwoty beda bezplatnie wystawiane rowniez na Allegro) Share this post Link to post Share on other sites
polmajk 43 Report post Posted February 6, 2012 (edited) Do jakiej kwoty Kup Teraz domena wystawiana na aftermarket jest rownoczesnie wystawiana na Allegro ? (jakis czas temu pamietam ze bylo info ze ze wzgledu na zmiane cennika Allegro tylko domeny do jakies kwoty beda bezplatnie wystawiane rowniez na Allegro) Jeśli dobrze pamiętam, to wyłącznie te do 250 PLN Dlatego też tyle ofert po 249 na allegro Edited February 6, 2012 by polmajk Share this post Link to post Share on other sites
mag 82 Report post Posted February 6, 2012 Dzieki tez cos tak pamietalem, ale nie moglem znalezc tego nigdzie w postach ani na stronach dropped/aftermarket Share this post Link to post Share on other sites
networker 822 Report post Posted February 6, 2012 Jeśli dobrze pamiętam, to wyłącznie te do 250 PLN Dlatego też tyle ofert po 249 na allegro i to był moim zdaniem zły ruch współpraca z allegro zmotywowała mnie do ustalenia cen kup teraz i przeniesienia paru lepszych domen do aftermarket. sprzedała sie ejdna fajna domena i liczyłem na kontynuację, atu klops Share this post Link to post Share on other sites
mag 82 Report post Posted February 6, 2012 (edited) Mam jeszcze pytanie o integracje z sedo. Czy wystarczy ze ustawie parking na sedo i oferty z Kup Teraz opublikuja sie w sedo czy musze zmieniac cos w DNSach? Czy w przypadku zakupu transakcja idzie przez sedo? Co jak domena jest sprzedawana za niska kwote np 200 zl - czy prowizja sedo nie zje wiekszosci/calosci (jak dobrze pamietam tam byly wysokie oplaty startowe za sprzedaz chyba 50 czy 100 USD) Czy ktos moze ma doswiadczenie? Edited February 6, 2012 by mag Share this post Link to post Share on other sites