dlp 1 Report post Posted April 5, 2012 Mam problem z pobraniem kodu AuthInfo pojawiają się jakieś dziwne krzaki, Nie pisałem jeszcze do supportu, ktoś może wie jaka jest przyczyna i co można z tym zrobić. Podgląd w załączniku. Share this post Link to post Share on other sites
administrator 16 Report post Posted April 5, 2012 Mam problem z pobraniem kodu AuthInfo pojawiają się jakieś dziwne krzaki, Nie pisałem jeszcze do supportu, ktoś może wie jaka jest przyczyna i co można z tym zrobić. Podgląd w załączniku. Jaka przegladarka? Share this post Link to post Share on other sites
dlp 1 Report post Posted April 5, 2012 Jaka przegladarka? FF i Chrome, problem jest tyko z jedną domeną Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted April 5, 2012 pewnie przy generacji authinf powstał problem z kodowaniem znaków. I rozumiem, że sprawdzałeś ten kod i nie działa ? Bo skoro taki im się wygenerował to i taki może być poprawnym Share this post Link to post Share on other sites
dlp 1 Report post Posted April 5, 2012 nie powiem Ci czy taki kod przejdzie, wyglądało, że został przyjęty, ale spóźniłem się z transferem, muszę domenę przedłużyć u aktualnego rejestratora. Działam na Chromie i tam generowały się kwadraty zamiast krzaków. No trudno, mój błąd. Dzięki za odpowiedzi. Share this post Link to post Share on other sites
doggystyle4 213 Report post Posted April 5, 2012 Mam problem z pobraniem kodu AuthInfo pojawiają się jakieś dziwne krzaki, Nie pisałem jeszcze do supportu, ktoś może wie jaka jest przyczyna i co można z tym zrobić. Podgląd w załączniku. Spokojnie, zadziała jak skończy się promocja u Przemka Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted April 5, 2012 nie powiem Ci czy taki kod przejdzie, wyglądało, że został przyjęty, ale spóźniłem się z transferem, muszę domenę przedłużyć u aktualnego rejestratora. Działam na Chromie i tam generowały się kwadraty zamiast krzaków. No trudno, mój błąd. Dzięki za odpowiedzi. więc tak jak myślałem, po prostu błędnie został wygenerowany jednak nie przeszkadza to w tym aby działał. Skrypt się troszkę zamieszał więc póki nie masz pewności że nie działa, to nie przejmuj się tym Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted April 7, 2012 Do opcji operacje hurtowe w nowym panelu dodałbym funkcję pobierz kody authinfo. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted April 7, 2012 jak już tak AM informuje o nowych aukcjach AfterMarket, dobrze by było aby o danej aukcji być informowany 1 raz.. a nie codziennie te same... z czego ponad połowa zakończonych Share this post Link to post Share on other sites
rok1978 68 Report post Posted April 7, 2012 CYTAT(rok1978 @ śro, 04 kwi 12) tym ktorzy licytowali w przedluzonych aukcjach kilka dni temu proponuje przejrzec historie operacji. W dwoch przypadkach bylem jedynym licytujacym (aukcje od 10zl). Dalem od razu wiecej: 50 oraz 110zl i tyle mam niby do zaplaty mimo ze bylem jedynym licytujacym. W trakcie licytacji zgłosiłem ten temat do supportu ale dostałem informację, że wszystko gra. Gdy dopytałem czy rzeczywiście jest wszystko w porządku, aukcja LM i jeden licytujący kontakt się urwał.Osobiście jestem za tym abyś zapłacił 10 zamiast 110, ale z drugiej strony taka oferta mogła odstraszyć innych licytujących, dlatego od serwisu oczekuję kwoty którą support pisemnie potwierdził. Ciekawy jestem co się wydarzy. sprawa została wyjaśniona. Witam, Problem ten został już rozwiązany. Nie będziemy jednak w tym przypadku korygowali cen zakończonych już aukcji. Pańskie saldo zostało zasilone bonusem w wysokości 140 PLN, czyli różnica powstałą w wyniku błędu. Proszę więc opłacić aukcje odprowadzając kwoty, które obecnie przy nich widnieją. Przepraszamy za wydłużony czas rozwiązywania problemu. W razie pytań pozostaję do dyspozycji. Pozdrawiam, Jakub MXXX Dziękuję, Jestem zadowolony. Share this post Link to post Share on other sites
keyword 486 Report post Posted April 7, 2012 Otrzymalem dzisiaj z automatu/DNS takiego oto maila : #Registrar, Eighth Dropcatchers, LLC, zainicjowal przejecie obslugi nazwy domeny huligan.pl. Do zakonczenia transferu potrzebna jest Twoja akceptacja. W celu potwierdzenia, prosimy o klikniecie ponizszego linku w ciagu 5 dni od otrzymania tej wiadomosci: # Domene oplacilem/przedluzylem wczesniej w dropped . Wie ktos z was moze, jaki mialby byc cel takiego transferu ? Share this post Link to post Share on other sites
domainer 285 Report post Posted April 7, 2012 Domene oplacilem/przedluzylem wczesniej w dropped . Wie ktos z was moze, jaki mialby byc cel takiego transferu ? Może chodzi o ten transfer, którego cel jest wyjaśniony w tym wątku: http://www.di.pl/index.php?showtopic=82857 Share this post Link to post Share on other sites
keyword 486 Report post Posted April 7, 2012 Może chodzi o ten transfer, którego cel jest wyjaśniony w tym wątku: http://www.di.pl/index.php?showtopic=82857 Dzieki Domainer . Rzeczywiscie, niezle zamieszanie powstalo . Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted April 7, 2012 Może chodzi o ten transfer, którego cel jest wyjaśniony w tym wątku: http://www.di.pl/index.php?showtopic=82857 Michał napisał, że tylko jednej domeny dotyczył ten problem. Share this post Link to post Share on other sites
Pine 1 Report post Posted April 7, 2012 Problemy z PP spowodowały problem z szybkimi wpłatami na konta prepaid. Mamy limit wpłat na każde konto, stąd niektóre domeny są reaktywowane przez transfer pomiędzy naszymi partnerami. Share this post Link to post Share on other sites
thurisaz 22 Report post Posted April 7, 2012 ok, że dbacie o zapewnienie ciągłości domen, ale jeśli zlecacie transfer domeny nie informując o przyczynie Abonenta (czyli raczej sami go potwierdzacie, niż liczycie na akceptację Abonenta), to z czystej ciekawości - co na to NASK, który informuje na swoich stronach, że domena m.in.nie może zostać przeniesiona do innego Partnera bez wyraźnej zgody dysponenta? Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted April 7, 2012 (edited) jak już tak AM informuje o nowych aukcjach AfterMarket, dobrze by było aby o danej aukcji być informowany 1 raz.. a nie codziennie te same... z czego ponad połowa zakończonych Dobry pomysł. Ja w dzisiejszym newsletterze trochę poklikałem i wszystkie aukcje, na które trafiłem były zakończone. Może po prostu takiego pecha miałem, ale wydaje mi się, że większość była już zakończona. Edited April 7, 2012 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted April 7, 2012 Dobry pomysł. Ja w dzisiejszym newsletterze trochę poklikałem i wszystkie aukcje, na które trafiłem były zakończone. Może po prostu takiego pecha miałem, ale wydaje mi się, że większość była już zakończona. Zgłaszałem problem do AM, żeby to sobie sprawdzili, bo mogli na tym stracić sporo pieniędzy. Część aukcji Aftermarket.pl skończyło się przed czasem. Wydaje mi się, że był to błąd. Ale najwyraźniej nikt tego jednak nie zweryfikował. Dlatego moim zdaniem w newsletterze są linki do zakończonych aukcji. I jeśli faktycznie te same domeny pojawiają się w każdym newsletterze, to chyba nie jest to najlepszy pomysł. Ja z powodu natłoku domen w "Polecanych" na razie wstrzymałem się z promowaniem aukcji do czasu aż będzie trochę "luźniej". DD Share this post Link to post Share on other sites
AdamGl 0 Report post Posted April 8, 2012 Od ponad 24 godzin znowu jakiś problem z domenami rejestrowanymi w „First Dropcatchers LLC”, pozostałe z „Fourth Dropcatchers, LLC” zarejestrowane a z First czekają. Share this post Link to post Share on other sites
keyword 486 Report post Posted April 8, 2012 Problemy z PP spowodowały problem z szybkimi wpłatami na konta prepaid. Mamy limit wpłat na każde konto, stąd niektóre domeny są reaktywowane przez transfer pomiędzy naszymi partnerami. Nastepna domena : portier*pl W moim panelu widnieje jako oplacona, whois wskazuje zakonczenie okresu rozliczeniowego . Jestem teraz w Azji, ale po powrocie pierwsze co zrobie to wytransferuje wszystkie swoje domeny z dropped . Kto by sie spodziewal takiego obrotu sprawy Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted April 8, 2012 Niestety, ze względu na zablokowanie naszego konta przez PayPal, nie mamy możliwości zasilania naszego konta w NASK w czasie weekendu, gdyż jedynym sposobem na to poza PayPalem i karta kredytową (dla której NASK pwrowadził śmiesznie niski limit 25000 zł tygodniowo), jest przelew który musi być przez praconwików NASK zaksięgowany ręcznie. Z tego powodu w ten długi weekend jeszcze wszystkie domeny są odnawiane poprzez transfer z reaktywacją na inne nasze konto w NASK. Wszystkie transfery powinny być zatwierdzone przez nasz skrypt, zapewne w przypadku domeny keyworda się tak nie stało To nie znaczy, że o domenie zapomnieliśmy, bo listę wszystkich takich domen mam przygotowaną i wszystkie zostaną sprawdzone i ewentualnie reaktywowane ręcznie, jak tylko we wtorek NASK zacznie normalnie pracować. Rozumiem, że nie jest to sytuacja komfortowa, ale na pewno żadnej domeny nie zgubimy. Share this post Link to post Share on other sites
Icebreaker 327 Report post Posted April 8, 2012 myślę że ciekawa sprawa została zaczęta w tym temacie : http://www.di.pl/index.php?showtopic=82954&st=0 Share this post Link to post Share on other sites
Kangur 1,649 Report post Posted April 8, 2012 ... po powrocie pierwsze co zrobie to wytransferuje wszystkie swoje domeny z dropped . Kto by sie spodziewal takiego obrotu sprawy Chyba niektórzy nie wierzyli, że dotrzymasz słowa. Gdyby wydarzył się chociaż jeden przypadek , wskazujący na jakiekolwiek zaniedbania , bałagan czy też brak profesjonalizmu ze strony (...) rejestratora , już by nas tam dawno nie było (...) Jednak życie (nieodpowiedni rejestrator ?) zweryfikowało plany... Share this post Link to post Share on other sites
thurisaz 22 Report post Posted April 9, 2012 (edited) ok, że dbacie o zapewnienie ciągłości domen, ale jeśli zlecacie transfer domeny nie informując o przyczynie Abonenta (czyli raczej sami go potwierdzacie, niż liczycie na akceptację Abonenta), to z czystej ciekawości - co na to NASK, który informuje na swoich stronach, że domena m.in.nie może zostać przeniesiona do innego Partnera bez wyraźnej zgody dysponenta? jeszcze raz proszę o odpowiedź, szczególnie po informacji, że transfery potwierdzacie automatycznie, jak to się ma do zapisów ze strony NASK - tym razem zacytuje: "Twojej wyraźnej zgody wymaga: przeniesienie obsługi nazwy domeny do innego Partnera" naturalnie nie zamierzam robić jakichkolwiek problemów, bo mnie ten problem nie dotknął ;-) ale szczerze mówiąc przenoszenie domen do innych firm, które również są Partnerami NASK (które zapewne mają swoje regulaminy i cenniki) bez zgody Abonenta wydaje się co najmniej dziwne :] Edited April 9, 2012 by thurisaz Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted April 9, 2012 Nie można wykonać operacji (Credit limit exceeded) przez cale swieta... przy probie transferu domeny globalnej. Share this post Link to post Share on other sites