Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Nowe domeny sprzedawcy: Klinika Domen

Nowe domeny wystawione przez sprzedawcę: Klinika Domen

Czemu otrzymuję ten newsletter?

 

Otrzymujesz ten newsletter, ponieważ w przeszłości składałeś oferty kupna domen tego sprzedawcy.

 

Nie byłoby w tym nic dziwnego / śmiesznego gdybym to nie był ja ;) A nie przypominam sobie bym składał oferty na swoje domeny ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbuje zarezerwować domenę i otrzymuje taki komunikat :

Nie można wykonać operacji (Niewystarczająca ilość środków na koncie prepaid - 2308[ 12001])

Share this post


Link to post
Share on other sites
Próbuje zarezerwować domenę i otrzymuje taki komunikat :

 

Jeżeli nie można zarezerwować domeny to czy domena po realizacji opcji zostanie zarezerwowana? Ktoś wie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżeli nie można zarezerwować domeny to czy domena po realizacji opcji zostanie zarezerwowana? Ktoś wie?

Jasne, że zostanie zarezerwowana... ale u konkurencji :)

(właśnie dlatego przeniosłem opcję z AMu w inne miejsce.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasne, że zostanie zarezerwowana... ale u konkurencji :)

(właśnie dlatego przeniosłem opcję z AMu w inne miejsce.)

Ja już przenoszę 3 dzień, mam nadzieję że w międzyczasie coś mi nie spadnie, choć podejrzewam że jest jakieś NASK-owe zabezpieczenie takiej sytuacji.

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jakiś żart. Też mam opcję na domenę, która wygasa. Do kiedy ma trwać ta awaria?

 

Edit : Przeczytałem post na początku tej strony, iż na początku tygodnia sytuacja wróci do normy.

Edited by polo333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się (ale to tylko moje "wydaje mi się" ) że, jeżeli nie ma na koncie prepaid na "zwykłą rezerwację domeny z palucha" to .. rezerwacja domeny z opcji jest taką samą rezerwacją (to tylko taki bonus "pierwszeństwa rezerwacji")

Lepiej dmuchać na zimne.

 

(proszę mnie poprawić jeśli się mylę)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niestety, ze względu na zablokowanie naszego konta przez PayPal, nie mamy możliwości zasilania naszego konta w NASK w czasie weekendu, gdyż jedynym sposobem na to poza PayPalem i karta kredytową (dla której NASK pwrowadził śmiesznie niski limit 25000 zł tygodniowo), jest przelew który musi być przez praconwików NASK zaksięgowany ręcznie. Z tego powodu w ten długi weekend jeszcze wszystkie domeny są odnawiane poprzez transfer z reaktywacją na inne nasze konto w NASK. Wszystkie transfery powinny być zatwierdzone przez nasz skrypt, zapewne w przypadku domeny keyworda się tak nie stało :) To nie znaczy, że o domenie zapomnieliśmy, bo listę wszystkich takich domen mam przygotowaną i wszystkie zostaną sprawdzone i ewentualnie reaktywowane ręcznie, jak tylko we wtorek NASK zacznie normalnie pracować. Rozumiem, że nie jest to sytuacja komfortowa, ale na pewno żadnej domeny nie zgubimy.

Czy za proste jest zasilenie z innego konta PayPal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Choćby mnie ktoś pokroił to na obecną chwilę nie uwierzę, że nie macie BARDZO poważnych problemów finansowych! Tym co prezentujecie to tylko dowodzicie że poziom Waszej bezradności sięga zenitu. A śmiechem na sali jest to że nawet ŚWIĘTA WAS ZASKAKUJĄ mimo że od początku stycznia są codziennie ogłaszane w kalendarzu.

Edited by Patrycja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rozumiem, że nie jest to sytuacja komfortowa, ale na pewno żadnej domeny nie zgubimy.

 

Nie wiem czy Pan rozumie, że dzisiaj przestała działać domena, na której jest kilkadziesiąt stron, DNSy, inne usługi...

Przedłużenie było opłacone 2 kwietnia, pieniądze przyjeliście, fakturę wystawiliście.

Tylko w NASKu chyba "zapomnieliście" powiedzieć, że domena ma być odnowiona.

Tak, to jest wybitnie niekomfortowa sytuacja.

Jakieś propozycje odszkodowania?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jeżeli nie można zarezerwować domeny to czy domena po realizacji opcji zostanie zarezerwowana? Ktoś wie?

Opcja się zrealizuje i domena zostanie zarezerwowana nawet jeśli rejestrator nie ma środków na koncie. Co innego ze zwykłą rezerwacją domeny, jest ona darmowa, ale na początku wykonania komendy rezerwacji system NASK rezerwuje 10 groszy na poczet błędnego wykonania operacji (gdy domena byłaby w stanie nieumożliwiającym na rezerwację) i nie mogąc zarezerwować tych 10 groszy, sygnalizuje błąd.

a.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opcja się zrealizuje i domena zostanie zarezerwowana nawet jeśli rejestrator nie ma środków na koncie. Co innego ze zwykłą rezerwacją domeny, jest ona darmowa, ale na początku wykonania komendy rezerwacji system NASK rezerwuje 10 groszy na poczet błędnego wykonania operacji (gdy domena byłaby w stanie nieumożliwiającym na rezerwację) i nie mogąc zarezerwować tych 10 groszy, sygnalizuje błąd.

a.

dziękuję za odpowiedź, tak właśnie myślałem, że rezerwacja po opcji powinna podlegać innym procedurom niż zwykła rezerwacja

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miejmy nadzieję, że zgodnie z zapowiedziami wszystko wróci do normy w tym tygodniu bo przy obecnym haosie dropped tylko traci a jak wszyscy wiemy trudno odbudować dobrą opinię :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcę swobodnie dysponować swoimi domenami i opcjami.

Od wczoraj wieczór nie zostało potwierdzonych kilka transferów opcji. Dzisiaj zleciłem transfer kilku domen i też cisza.

Nie podoba mi się to i nie zgadzam się na to aby moje domeny i opcje miały w kontakcie inny mail kontaktowy niż mój!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
przelew który musi być przez praconwików NASK zaksięgowany ręcznie.

 

A jakim przelewem Ta wpłata i kiedy i o której godzinie zlecona ? Na przyszłość proszę robić Sorbnetem albo Euro-elixirem.

Jak zwykłym przelewem, to zaksięgują dopiero po południu.. :D:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Od wczoraj wieczór nie zostało potwierdzonych kilka transferów opcji. Dzisiaj zleciłem transfer kilku domen i też cisza.

Nie podoba mi się to i nie zgadzam się na to aby moje domeny i opcje miały w kontakcie inny mail kontaktowy niż mój!!!!!

 

To są już jaja do kwadratu!!! Czyli rozumiem,że zmienili Twoje dane bez Twojej zgody?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja wciąż od wczoraj od godz. 15 mam niedziałającą domenę - a z nią: pocztę kilkuset użytkowników, DNSy innych domen, ważne strony www itp.

Dzwoniłem do NASK, ale tam można jedynie złożyć pisemną skargę (nie omieszkam tego zrobić, ale rozwiązuje to problemu teraz)

Dzwoniłem na Cypr, ale tam oczywiście pani sekretarka może tylko zapisać wiadomość i komuś przekazać (zostawiłem wiadomość)

Na ticketserver zero reakcji od wczoraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Czyli rozumiem,że zmienili Twoje dane bez Twojej zgody?

 

Nic nowego. Już w kilku postach jest info, że zostały zmienione maile kontaktowe do obsługi domen na maverickdomainers...Czyli teoretycznie jesteśmy abonentami ale nie dostaniemy info o wygasaniu ani nie zlecimy transferu :)

 

EDIT:

Nie wiem czy lepiej śmiać się z tego czy płakać.

Edited by heden.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Opcja się zrealizuje i domena zostanie zarezerwowana nawet jeśli rejestrator nie ma środków na koncie. Co innego ze zwykłą rezerwacją domeny, jest ona darmowa, ale na początku wykonania komendy rezerwacji system NASK rezerwuje 10 groszy na poczet błędnego wykonania operacji (gdy domena byłaby w stanie nieumożliwiającym na rezerwację) i nie mogąc zarezerwować tych 10 groszy, sygnalizuje błąd.

a.

... też dziękuję za wyjaśnienie sprawy.

 

PS.. działają Wam po staremu wszystkie przekierowania?

U mnie na niektórych domenach na zmianę pokazuje ofertę sprzedaży.. albo stronę z info o tym że, domena została zarejestrowana w AM ("Skontaktuj się z właścicielem domeny"... "Przejdź do naszej giełdy domen") Zdarza się też, że nic się nie otworzy.

Edited by epson

Share this post


Link to post
Share on other sites
... też dziękuję za wyjaśnienie sprawy.

 

PS.. działają Wam po staremu wszystkie przekierowania?

U mnie na niektórych domenach na zmianę pokazuje ofertę sprzedaży.. albo stronę z info o tym że, domena została zarejestrowana w AM ("Skontaktuj się z właścicielem domeny"... "Przejdź do naszej giełdy domen") Zdarza się też, że nic się nie otworzy.

 

 

U mnie to samo od wczoraj .Pytanie wysłane do BOK bez echa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie tez nie dziala przekierowanie. W praktyce na 5 prob - 1 raz brak odpowiedzi, 3 razy strony ogolna ze domena utrzymywana w aftermarket i 1 raz strona sie otworzyla :D - takze nie jest zle :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nic nowego. Już w kilku postach jest info, że zostały zmienione maile kontaktowe do obsługi domen na maverickdomainers...Czyli teoretycznie jesteśmy abonentami ale nie dostaniemy info o wygasaniu ani nie zlecimy transferu :)

 

Można łatwo przywrócić swój e-mail do obsługi domen w Aftermarket.pl, przez jakiś tam czas będzie on na pewno działał. Wystarczy w Aftermarket.pl wyjść w zakładkę Zarządzaj domenami -> Dane do rejestracji domen, przeedytować swój kontakt, nic nie zmieniać, ale zapisać zmiany (czyli po prostu kliknąć tylko edytuj i zapisz). Przyjdzie e-mail z NASK o treści:

 

Registrar, Michau Enterprises Ltd. ,dokonal aktualizacji ponizszych danych w glownym rejestrze domeny .PL.

 

Mail będzie zmieniony i można już ręcznie potwierdzać transfery. Można też wysłać maile np. w premium.pl przez "wyślij ponownie" i one przyjdą też na ten e-mail, a nie ten automat maverick @.

 

Może to komuś pomoże w szybszych transferach, bo ten automat ostatnio bardzo wolno potwierdza transfery.

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie czy jak przetransferujesz do premium na wszelki wypadek domeny, ktorych przedluzenie oplaciles juz w Dropped ale sie nie przedluzyly przed czasem i tam jeszcze raz oplacisz to jak pozniej udowodnic kto przedluzyl domeny - czy zaplacila jedna czy obie firmy. Czy Dropped zwroci Ci kase za przedluzenie itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×