doggystyle4 213 Report post Posted April 9, 2012 Nowe domeny sprzedawcy: Klinika DomenNowe domeny wystawione przez sprzedawcę: Klinika Domen Czemu otrzymuję ten newsletter? Otrzymujesz ten newsletter, ponieważ w przeszłości składałeś oferty kupna domen tego sprzedawcy. Nie byłoby w tym nic dziwnego / śmiesznego gdybym to nie był ja A nie przypominam sobie bym składał oferty na swoje domeny Share this post Link to post Share on other sites
polo333 74 Report post Posted April 9, 2012 Próbuje zarezerwować domenę i otrzymuje taki komunikat : Nie można wykonać operacji (Niewystarczająca ilość środków na koncie prepaid - 2308[ 12001]) Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted April 9, 2012 Próbuje zarezerwować domenę i otrzymuje taki komunikat : Jeżeli nie można zarezerwować domeny to czy domena po realizacji opcji zostanie zarezerwowana? Ktoś wie? Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted April 9, 2012 Jeżeli nie można zarezerwować domeny to czy domena po realizacji opcji zostanie zarezerwowana? Ktoś wie? Jasne, że zostanie zarezerwowana... ale u konkurencji (właśnie dlatego przeniosłem opcję z AMu w inne miejsce.) Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted April 9, 2012 (edited) Jasne, że zostanie zarezerwowana... ale u konkurencji (właśnie dlatego przeniosłem opcję z AMu w inne miejsce.) Ja już przenoszę 3 dzień, mam nadzieję że w międzyczasie coś mi nie spadnie, choć podejrzewam że jest jakieś NASK-owe zabezpieczenie takiej sytuacji. Edited April 9, 2012 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
polo333 74 Report post Posted April 9, 2012 (edited) To jakiś żart. Też mam opcję na domenę, która wygasa. Do kiedy ma trwać ta awaria? Edit : Przeczytałem post na początku tej strony, iż na początku tygodnia sytuacja wróci do normy. Edited April 9, 2012 by polo333 Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted April 9, 2012 Wydaje mi się (ale to tylko moje "wydaje mi się" ) że, jeżeli nie ma na koncie prepaid na "zwykłą rezerwację domeny z palucha" to .. rezerwacja domeny z opcji jest taką samą rezerwacją (to tylko taki bonus "pierwszeństwa rezerwacji") Lepiej dmuchać na zimne. (proszę mnie poprawić jeśli się mylę) Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted April 9, 2012 Niestety, ze względu na zablokowanie naszego konta przez PayPal, nie mamy możliwości zasilania naszego konta w NASK w czasie weekendu, gdyż jedynym sposobem na to poza PayPalem i karta kredytową (dla której NASK pwrowadził śmiesznie niski limit 25000 zł tygodniowo), jest przelew który musi być przez praconwików NASK zaksięgowany ręcznie. Z tego powodu w ten długi weekend jeszcze wszystkie domeny są odnawiane poprzez transfer z reaktywacją na inne nasze konto w NASK. Wszystkie transfery powinny być zatwierdzone przez nasz skrypt, zapewne w przypadku domeny keyworda się tak nie stało To nie znaczy, że o domenie zapomnieliśmy, bo listę wszystkich takich domen mam przygotowaną i wszystkie zostaną sprawdzone i ewentualnie reaktywowane ręcznie, jak tylko we wtorek NASK zacznie normalnie pracować. Rozumiem, że nie jest to sytuacja komfortowa, ale na pewno żadnej domeny nie zgubimy. Czy za proste jest zasilenie z innego konta PayPal? Share this post Link to post Share on other sites
Patrycja 84 Report post Posted April 9, 2012 (edited) Choćby mnie ktoś pokroił to na obecną chwilę nie uwierzę, że nie macie BARDZO poważnych problemów finansowych! Tym co prezentujecie to tylko dowodzicie że poziom Waszej bezradności sięga zenitu. A śmiechem na sali jest to że nawet ŚWIĘTA WAS ZASKAKUJĄ mimo że od początku stycznia są codziennie ogłaszane w kalendarzu. Edited April 9, 2012 by Patrycja Share this post Link to post Share on other sites
xpert17 107 Report post Posted April 9, 2012 Rozumiem, że nie jest to sytuacja komfortowa, ale na pewno żadnej domeny nie zgubimy. Nie wiem czy Pan rozumie, że dzisiaj przestała działać domena, na której jest kilkadziesiąt stron, DNSy, inne usługi... Przedłużenie było opłacone 2 kwietnia, pieniądze przyjeliście, fakturę wystawiliście. Tylko w NASKu chyba "zapomnieliście" powiedzieć, że domena ma być odnowiona. Tak, to jest wybitnie niekomfortowa sytuacja. Jakieś propozycje odszkodowania? Share this post Link to post Share on other sites
ams 14 Report post Posted April 9, 2012 Jeżeli nie można zarezerwować domeny to czy domena po realizacji opcji zostanie zarezerwowana? Ktoś wie? Opcja się zrealizuje i domena zostanie zarezerwowana nawet jeśli rejestrator nie ma środków na koncie. Co innego ze zwykłą rezerwacją domeny, jest ona darmowa, ale na początku wykonania komendy rezerwacji system NASK rezerwuje 10 groszy na poczet błędnego wykonania operacji (gdy domena byłaby w stanie nieumożliwiającym na rezerwację) i nie mogąc zarezerwować tych 10 groszy, sygnalizuje błąd. a. Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted April 9, 2012 (edited) Opcja się zrealizuje i domena zostanie zarezerwowana nawet jeśli rejestrator nie ma środków na koncie. Co innego ze zwykłą rezerwacją domeny, jest ona darmowa, ale na początku wykonania komendy rezerwacji system NASK rezerwuje 10 groszy na poczet błędnego wykonania operacji (gdy domena byłaby w stanie nieumożliwiającym na rezerwację) i nie mogąc zarezerwować tych 10 groszy, sygnalizuje błąd.a. dziękuję za odpowiedź, tak właśnie myślałem, że rezerwacja po opcji powinna podlegać innym procedurom niż zwykła rezerwacja Edited April 9, 2012 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
Roooocky 9 Report post Posted April 10, 2012 Miejmy nadzieję, że zgodnie z zapowiedziami wszystko wróci do normy w tym tygodniu bo przy obecnym haosie dropped tylko traci a jak wszyscy wiemy trudno odbudować dobrą opinię Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted April 10, 2012 Chcę swobodnie dysponować swoimi domenami i opcjami. Od wczoraj wieczór nie zostało potwierdzonych kilka transferów opcji. Dzisiaj zleciłem transfer kilku domen i też cisza. Nie podoba mi się to i nie zgadzam się na to aby moje domeny i opcje miały w kontakcie inny mail kontaktowy niż mój!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Naming 72 Report post Posted April 10, 2012 przelew który musi być przez praconwików NASK zaksięgowany ręcznie. A jakim przelewem Ta wpłata i kiedy i o której godzinie zlecona ? Na przyszłość proszę robić Sorbnetem albo Euro-elixirem. Jak zwykłym przelewem, to zaksięgują dopiero po południu.. Share this post Link to post Share on other sites
polishprince 9 Report post Posted April 10, 2012 Od wczoraj wieczór nie zostało potwierdzonych kilka transferów opcji. Dzisiaj zleciłem transfer kilku domen i też cisza.Nie podoba mi się to i nie zgadzam się na to aby moje domeny i opcje miały w kontakcie inny mail kontaktowy niż mój!!!!! To są już jaja do kwadratu!!! Czyli rozumiem,że zmienili Twoje dane bez Twojej zgody? Share this post Link to post Share on other sites
xpert17 107 Report post Posted April 10, 2012 A ja wciąż od wczoraj od godz. 15 mam niedziałającą domenę - a z nią: pocztę kilkuset użytkowników, DNSy innych domen, ważne strony www itp. Dzwoniłem do NASK, ale tam można jedynie złożyć pisemną skargę (nie omieszkam tego zrobić, ale rozwiązuje to problemu teraz) Dzwoniłem na Cypr, ale tam oczywiście pani sekretarka może tylko zapisać wiadomość i komuś przekazać (zostawiłem wiadomość) Na ticketserver zero reakcji od wczoraj. Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted April 10, 2012 (edited) Czyli rozumiem,że zmienili Twoje dane bez Twojej zgody? Nic nowego. Już w kilku postach jest info, że zostały zmienione maile kontaktowe do obsługi domen na maverickdomainers...Czyli teoretycznie jesteśmy abonentami ale nie dostaniemy info o wygasaniu ani nie zlecimy transferu EDIT: Nie wiem czy lepiej śmiać się z tego czy płakać. Edited April 10, 2012 by heden.pl Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted April 10, 2012 (edited) Opcja się zrealizuje i domena zostanie zarezerwowana nawet jeśli rejestrator nie ma środków na koncie. Co innego ze zwykłą rezerwacją domeny, jest ona darmowa, ale na początku wykonania komendy rezerwacji system NASK rezerwuje 10 groszy na poczet błędnego wykonania operacji (gdy domena byłaby w stanie nieumożliwiającym na rezerwację) i nie mogąc zarezerwować tych 10 groszy, sygnalizuje błąd.a. ... też dziękuję za wyjaśnienie sprawy. PS.. działają Wam po staremu wszystkie przekierowania? U mnie na niektórych domenach na zmianę pokazuje ofertę sprzedaży.. albo stronę z info o tym że, domena została zarejestrowana w AM ("Skontaktuj się z właścicielem domeny"... "Przejdź do naszej giełdy domen") Zdarza się też, że nic się nie otworzy. Edited April 10, 2012 by epson Share this post Link to post Share on other sites
Xaxs 0 Report post Posted April 10, 2012 ... też dziękuję za wyjaśnienie sprawy. PS.. działają Wam po staremu wszystkie przekierowania? U mnie na niektórych domenach na zmianę pokazuje ofertę sprzedaży.. albo stronę z info o tym że, domena została zarejestrowana w AM ("Skontaktuj się z właścicielem domeny"... "Przejdź do naszej giełdy domen") Zdarza się też, że nic się nie otworzy. U mnie to samo od wczoraj .Pytanie wysłane do BOK bez echa . Share this post Link to post Share on other sites
mag 82 Report post Posted April 10, 2012 U mnie tez nie dziala przekierowanie. W praktyce na 5 prob - 1 raz brak odpowiedzi, 3 razy strony ogolna ze domena utrzymywana w aftermarket i 1 raz strona sie otworzyla - takze nie jest zle Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted April 10, 2012 (edited) Nic nowego. Już w kilku postach jest info, że zostały zmienione maile kontaktowe do obsługi domen na maverickdomainers...Czyli teoretycznie jesteśmy abonentami ale nie dostaniemy info o wygasaniu ani nie zlecimy transferu Można łatwo przywrócić swój e-mail do obsługi domen w Aftermarket.pl, przez jakiś tam czas będzie on na pewno działał. Wystarczy w Aftermarket.pl wyjść w zakładkę Zarządzaj domenami -> Dane do rejestracji domen, przeedytować swój kontakt, nic nie zmieniać, ale zapisać zmiany (czyli po prostu kliknąć tylko edytuj i zapisz). Przyjdzie e-mail z NASK o treści: Registrar, Michau Enterprises Ltd. ,dokonal aktualizacji ponizszych danych w glownym rejestrze domeny .PL. Mail będzie zmieniony i można już ręcznie potwierdzać transfery. Można też wysłać maile np. w premium.pl przez "wyślij ponownie" i one przyjdą też na ten e-mail, a nie ten automat maverick @. Może to komuś pomoże w szybszych transferach, bo ten automat ostatnio bardzo wolno potwierdza transfery. Edited April 10, 2012 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted April 10, 2012 Wielkie dzięki thomaso za działający patent. Share this post Link to post Share on other sites
mag 82 Report post Posted April 10, 2012 Pytanie czy jak przetransferujesz do premium na wszelki wypadek domeny, ktorych przedluzenie oplaciles juz w Dropped ale sie nie przedluzyly przed czasem i tam jeszcze raz oplacisz to jak pozniej udowodnic kto przedluzyl domeny - czy zaplacila jedna czy obie firmy. Czy Dropped zwroci Ci kase za przedluzenie itp Share this post Link to post Share on other sites
gtone 54 Report post Posted April 10, 2012 Pytanie czy jak przetransferujesz [...] Czy Dropped zwroci Ci kase za przedluzenie itp http://blog.dropped.pl/2012/odnawianie-domen-pl/ -> "Jeśli użytkownik wytransferuje domenę z serwisu przed jej automatycznym odnowieniem, opłata za odnowienie zostanie w związku z tym zwrócona na jego konto." Share this post Link to post Share on other sites