whiskyananas 0 Report post Posted August 7, 2011 (edited) Nie chcę się wtrącać między wódkę, a zakąskę, ale szacunek to podstawa, trochę przegięcie wyskoczyć do oferenta z tekstem , że on lub jego oferta jest śmieszna. W życiu bym tak nie napisał do potencjalnego Klienta, nawet jakbym był pewien, że biznesu nie ubijemy. szacunek dla każdego klienta , który również go okazuje -TAK szacunek dla klienta, który w kilku mailach cwaniakuje a na końcu obraża nas jako sprzedawcę - NIE, bo z jakiej paki ? zdarzyło mi się kilkukrotnie zejść z ceny Klientowi, który złożył ofertę, trochę ponegocjował i kupił, zachowując kulturę przez cały czas trwania transakcji zdarzyło mi się też kilka razy NIE SPRZEDAĆ domeny , po tekście " oddaj domenę, internetowy "*** " , gdzie "***" to nienajdelikatniejszy epitet zdarzyło mi się też oddać domenę pod projekt niekomercyjny słowem, szacunkiem odpowiadam na szacunek, ale raz chyba nie wytrzymałem , bo gość się uwziął jeżeli posiada się kilkaset lub więcej domen - przekrój Klientów/ oferentów i kultury jaką prezentują jest bardzo szeroki Edited August 7, 2011 by whiskyananas Share this post Link to post Share on other sites
plw 42 Report post Posted August 7, 2011 Rób, jak tam uważasz, ani mnie to ziębi, ani parzy, napisałem tylko własne przemyślenie i własne potencjalne zachowanie. Pozdro Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 8, 2011 po sprzedaniu domeny na allegro wysłałem kod authinfo do kupującego i otrzymałem taką wiadomość : Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted August 8, 2011 po sprzedaniu domeny na allegro wysłałem kod authinfo do kupującego i otrzymałem taką wiadomość : I co w tym dziwnego ? Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted August 8, 2011 I co w tym dziwnego ? Dokladnie. Pomijając mój czas - nic mnie nie kosztuje wyedukować klienta. Zazwyczaj wyjasniam im plusy i minusy rejestratorów i doradzam co i jak mają zrobić. Taka moja rola. By nie powiedzieć nasza. Ale nie wypowiadam się za wszystkich. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 8, 2011 I co w tym dziwnego ? to tak jakbym kupił auto i pytał się co mam z nim zrobić... Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted August 8, 2011 (edited) to tak jakbym kupił auto i pytał się co mam z nim zrobić... Jeśli byś nie posiadał wiedzy na ten temat to byś zapytał. Albo prawa jazdy. Edit: Mam nadzieję że to wiele Ci wyjaśni dlaczego ktoś może czegoś nie wiedzieć. http://www.di.pl/index.php?s=&showtopi...st&p=433676 http://www.di.pl/index.php?showtopic=70677&hl= http://www.di.pl/index.php?showtopic=71688&hl= Edited August 8, 2011 by lufthansa Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted August 8, 2011 to tak jakbym kupił auto i pytał się co mam z nim zrobić... Rozumiem,że jak napisze do Ciebie klient,który będzie chciał kupić domenę i zapyta w jaki sposób można przeprowadzić transakcję to mu nie wytłumaczysz ? Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted August 8, 2011 to tak jakbym kupił auto i pytał się co mam z nim zrobić... Dla wielu osób zakup domeny oznacza wypełnianie papierków i cesję więc wcale nie ma w tym nic dziwnego że gość nie wie co ma zrobić z Authinfo. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted August 8, 2011 Rozumiem,że jak napisze do Ciebie klient,który będzie chciał kupić domenę i zapyta w jaki sposób można przeprowadzić transakcję to mu nie wytłumaczysz ? no chyba odp jest oczywista, z resztą zanim dodałem post to wytłumaczyłem. Facet najpierw dzwonił do mnie zanim zakupił i mi mówił hasła typu "na rynku domen więcej nie dostaniesz za nią" itp itd i dlatego jego @ mnie zdziwił :] Share this post Link to post Share on other sites
andrasz 271 Report post Posted August 8, 2011 Pomijając mój czas - nic mnie nie kosztuje wyedukować klienta.Zazwyczaj wyjasniam im plusy i minusy rejestratorów i doradzam co i jak mają zrobić. Taka moja rola. By nie powiedzieć nasza. Ale nie wypowiadam się za wszystkich. Całkowita zgoda z lufthansa, po kilkukrotnej konieczności pisania od nowa co i jak należy zrobić z domeną, mam przygotowany tekst, który wklejam do maila. Share this post Link to post Share on other sites
blazej 79 Report post Posted August 8, 2011 po sprzedaniu domeny na allegro wysłałem kod authinfo do kupującego i otrzymałem taką wiadomość : To trzeba przeprowadzić transakcję z klientem do końca, a nie publicznie się z niego nabijać. Share this post Link to post Share on other sites
plw 42 Report post Posted August 9, 2011 Masakra, widzę, że ostatnio jest wręcz wysyp naprawdę "zabawnych" komentarzy do ofert.... Albo Klient jest śmieszny w swojej propozycji ofertowej, albo tępak nie umie wykorzystać authinfo. Boki zrywać! Share this post Link to post Share on other sites
Kangur 1,649 Report post Posted August 9, 2011 (edited) ... tępak nie umie wykorzystać authinfo. Boki zrywać! Zamiast zrywać boki i nazywać klientów tępakami, zastanówcie się czy każdy z Was jest geniuszem i wszystko wie ? Sam wielokrotnie dopytywałem i dopytuję o różne kwestie techniczne bo one na co dzień mniej mnie interesują i nie zagłębiam się we wszystkie szczegóły. Profesjonalista zamiast naśmiewać się z innych, stara się tak wszystko wyjaśnić by klient nie musiał się męczyć. Najlepiej prostym słownictwem i niejednokrotnie w połączeniu ze zrzutem ekranu, na którym strzałkami pokazane są miejsca i kolejność działań. Ci, którzy pracowali jako support serwisu zapewne wielokrotnie spotkali się z osobami, które nie mają pojęcia o wielu sprawach i potrzebują przewodnika, któremu będą wdzięczni za przeprowadzenie przez to 'bagno'. Nie mierzcie wszystkich własną miarką. Edited August 9, 2011 by Kangur Share this post Link to post Share on other sites
DM2009 4 Report post Posted August 9, 2011 Masakra, widzę, że ostatnio jest wręcz wysyp naprawdę "zabawnych" komentarzy do ofert.... Albo Klient jest śmieszny w swojej propozycji ofertowej, albo tępak nie umie wykorzystać authinfo. Boki zrywać! Tępakiem jest już bardziej ktoś kto pisze podobne rzeczy. jak można napisać coś takiego? Skąd potencjalny klient ma wiedzieć co z tym zrobić? Ja nie wyssałem z mlekiem matki wiedzy na temat Authinfo i myślę, że większość tak ma. Więc ktoś kupujący domenę nie musi mieć nawet pojęcia o domenach i nie ma w tym nic tępego. Czy jak kupujesz np. pasek rozrządu do auta to wiesz jak je wymienić nie interesując się autami? Tak jak Kangur napisał nikt nie wie wszystkiego. Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted August 9, 2011 Tępakiem jest już bardziej ktoś kto pisze podobne rzeczy.jak można napisać coś takiego? Skąd potencjalny klient ma wiedzieć co z tym zrobić? Ja nie wyssałem z mlekiem matki wiedzy na temat Authinfo i myślę, że większość tak ma. Więc ktoś kupujący domenę nie musi mieć nawet pojęcia o domenach i nie ma w tym nic tępego. Czy jak kupujesz np. pasek rozrządu do auta to wiesz jak je wymienić nie interesując się autami? Tak jak Kangur napisał nikt nie wie wszystkiego. Przeczytaj jeszcze raz dokładnie post plw i będziesz wiedział o co Mu chodziło. Share this post Link to post Share on other sites
degone 17 Report post Posted August 9, 2011 (edited) Tępakiem jest już bardziej ktoś kto pisze podobne rzeczy.jak można napisać coś takiego? Skąd potencjalny klient ma wiedzieć co z tym zrobić? Ja nie wyssałem z mlekiem matki wiedzy na temat Authinfo i myślę, że większość tak ma. Więc ktoś kupujący domenę nie musi mieć nawet pojęcia o domenach i nie ma w tym nic tępego. Czy jak kupujesz np. pasek rozrządu do auta to wiesz jak je wymienić nie interesując się autami? Tak jak Kangur napisał nikt nie wie wszystkiego. To była ironia ;-) edit: heden mnie ubiegł ;-) Edited August 9, 2011 by degone Share this post Link to post Share on other sites
andrasz 271 Report post Posted August 9, 2011 Profesjonalista zamiast naśmiewać się z innych, stara się tak wszystko wyjaśnić by klient nie musiał się męczyć.(...) Nie mierzcie wszystkich własną miarką. Kangur ma - jak zwykle - rację. Dodam, że czasem taka życzliwość przynosi całkiem wymierne korzyści. Sprzedałem klientowi domenę "xxxxxxx.com.pl", nie bardzo wiedział co dalej robić, opisałem co i jak. Na koniec transakcji podziękował i dodał, że gdybym miał coś jeszcze z jego dziedziny, to aby mu jak najbardziej przesłać ofertę. Przyznam, że widocznie nie mam jeszcze odpowiedniego domenowego "nosa", bo nie przyszło mi wcześniej do głowy sprawdzać dokładnie dziedzinę klienta. No, ale skoro już klient pyta, to dla "spokojności" sprawdzam i okazuje się, że jest wolna angielska wersja jego dziedziny "xxxxxing.pl". Zarejestrowałem, następnego dnia, po krótkich negocjacjach, była sprzedana. Powiedzmy sobie szczerze, gdyby klient był zorientowany w domenowej tematyce, sam wcześniej przekopałby całą bazę i trafił na wolną domenę. Zamiast więc nabijać się z klienta, po pierwsze - edukujmy, ale po drugie - cieszmy się, że nie wszyscy KK mają wystarczającą wiedzę domenową, bo gdyby tak było, to KK zajmowaliby się m.in. przechwytywaniem domen, zakładaniem opcji i kupowaliby domeny tylko w dziale "sprzedam" na DI, oczywiście po cenach d2d. Share this post Link to post Share on other sites
Kangur 1,649 Report post Posted August 9, 2011 (edited) Kangur ma - jak zwykle - rację.(...) gdybym miał coś jeszcze z jego dziedziny, to aby mu jak najbardziej przesłać ofertę. Ty mnie tu nie podpuszczaj tylko przyznaj, że przymierzasz się do taniego odkupienia ode mnie jakieś domeny z dziedziny Twojego klienta edit: Nie ośmieliłbym się zapuszczać w zdominowaną przez Ciebie branżę Nie chcę kontynuować OT więc tylko podpowiem, że to nie jedyna bliska mi branża A napitki odpuściłem. Edited August 9, 2011 by Kangur Share this post Link to post Share on other sites
andrasz 271 Report post Posted August 9, 2011 Ty mnie tu nie podpuszczaj tylko przyznaj, że przymierzasz się do taniego odkupienia ode mnie jakieś domeny z dziedziny Twojego klienta Uroczyście oświadczam, że ta dziedzina nie ma nic wspólnego z branżą spożywczą Nie ośmieliłbym się zapuszczać w zdominowaną przez Ciebie branżę O, przepraszam, skłamałem mam "napitki#pl" , ale to się już nie powtórzy Share this post Link to post Share on other sites
plw 42 Report post Posted August 11, 2011 Dla Kolegów, którzy nie załapali, moja ostatnia wypowiedź była w konwencji ironicznej... Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted August 31, 2011 Dzisiaj dostałem taką oto wiadomość z formularza kontaktowego Dropped z ofertą domeny: Potrzebuję kod authinfo domeny xxx.pl. Proszę o informację jak możemy uzyskać taki kod ?Występuję w imieniu właściciela domeny. Ani witam ani pocałuj mnie w dupę. Jak byście odpisali? Podpowiem, że nadawca z firmowego maila, zajmujący się szerokim IT, tworzeniem stron itp. z szyldem "postaw na specjalistów"... Podawać kod? Share this post Link to post Share on other sites
trzyliterowe 167 Report post Posted August 31, 2011 Dzisiaj dostałem taką oto wiadomość z formularza kontaktowego Dropped z ofertą domeny: Ani witam ani pocałuj mnie w dupę. Jak byście odpisali? Podpowiem, że nadawca z firmowego maila, zajmujący się szerokim IT, tworzeniem stron itp. z szyldem "postaw na specjalistów"... Podawać kod? Napisz a Państwa specjaliści nie wiedzą? Share this post Link to post Share on other sites
pshemec 100 Report post Posted September 1, 2011 podaj cenę i to wszystko btw ... z textu wynika że piszą w Twoim imieniu Share this post Link to post Share on other sites
heden.pl 158 Report post Posted September 1, 2011 btw ... z textu wynika że piszą w Twoim imieniu Dlatego ja bym ich poprosił o przedstawienie dokumentu, na podstawie którego twierdzą, że występują w Twoim imieniu. Share this post Link to post Share on other sites